Lihaisia luita että sais maukkaita lihakeittoja syödä,sillon tällön.Kauhukseni huomasin vaimon etsineen 10 litran kattilan missä keittyivät puolet ostamistani luista. Tästä seurasi sanailua.perustelin omaa kantaani sillä että olis saatu maukkaita keittoja kerran viikos kun olis laitettu pari kolme luuta per keitto makua antamaan ja lihaa lisäksi.olinko miehenä väärässä?
Ostin Kotiteurastajalta
5
739
Vastaukset
- syytä
miehenä olemista siitä, että olet tyhmä. Monet miehet ovat kyllä älykkäitäkin.
- pakastaa
pikku purkkeihin tuleville sopille !
- Teille oma Palsta
Tääki mun juttu väärällä palstalla.Nainen ei oo koskaan väärässä oon huomannu kiitos.Ja pakastaminen meillä löytyy 2 vuotta vanhoja pakasteita pakastimen pohjalta.Paras on potkia ämmä maantielle muovikassiensa kans kun kerran on älykääpiö.
- on täysin
Teille oma Palsta kirjoitti:
Tääki mun juttu väärällä palstalla.Nainen ei oo koskaan väärässä oon huomannu kiitos.Ja pakastaminen meillä löytyy 2 vuotta vanhoja pakasteita pakastimen pohjalta.Paras on potkia ämmä maantielle muovikassiensa kans kun kerran on älykääpiö.
sekopäinen.
Minä olen mies, mutta älykäs.
Sinä olet mies, mutta tyhmä.
Sitten löytyy älykkäitä naisiakin.
Ja myös tyhmiä naisia.
Piste. - Pelkkä.....
on täysin kirjoitti:
sekopäinen.
Minä olen mies, mutta älykäs.
Sinä olet mies, mutta tyhmä.
Sitten löytyy älykkäitä naisiakin.
Ja myös tyhmiä naisia.
Piste.Lässyttelijä jolle mami tekee talkkunaa ja niistää nokan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058