Kanthima Jyväskylä

Mari_Ä

Onko kellään kokemuksia Kanthima-liikkeestä Jyväskylässä`?
Kuulin että on Jyväskylän kallein paikka, mutta lieneekö sitten paras ?

11

2589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black magic woman

Oli minulle ihan uusi paikka, katsoin nettisivuja. Itse olen ottanut 2 kuvaa Fireline tattoossa, artisti Antti Rossi.

• varasin tällä viikolla

tatuointiajan Kanthimaan Ellalle. Hinnat ovat ehkä hieman kalliimmat, kuin joissain muissa paikoissa, mutta ei niin paljon, että se minua ainakaan haittaisi.
      En tiedä, onko Kanthima paras paikka. Vaikea mennä arvioimaan. Itse pitäisin Rossia kyllä Jyväskylän parhaana. Mutta kyllä Kanthimaankin kannattaa mennä, ehdottomasti. Ei mitään pahaa sanottavaa.

• että mitä hintaluokkaa suunnilleen kanthimassa?, jos hinnakkaampaa.Eli onko siellä lähtöhintaa tatuoinnille ym.? Ja Ompa rossistakin sanottu, että aika hinnakas paikka on.

• lähtohinnoista
        Ruis kirjoitti:

että mitä hintaluokkaa suunnilleen kanthimassa?, jos hinnakkaampaa.Eli onko siellä lähtöhintaa tatuoinnille ym.? Ja Ompa rossistakin sanottu, että aika hinnakas paikka on.

mutta olin arvioinut (entisten tatuointieni hintojen perusteella) tatuointisuunnitelmani hinnaksi n. 150e, ja Kanthimassa hinnaksi tulee n. 200e (alle).
        No, epämääräisiähän nuo arvioni ovat, mutta Kanthiman hinnan kuullessani pidin sitä kyllä hieman kalliina. Ei se kuitenkaan estänyt varaamasta aikaa. Kanthima vaikuttaa mukavalta paikalta ja olen valmis maksamaan hieman ekstraa.

• Keiju*

Itse kysyin kuvani hintaa sekä kanthimasta että Rossilta (vaikka tiesinkin Rossille meneväni =)
      Kanthiman hinta-arvio oli 50-70 euroa kalliimpi.
      Kyseessä on reilun 200 euron leima.

• laskevinani

että Kanthimassa saa pulittaa kuvasta sellaiset 50 euroa enemmän.

• Hyvä on
        laskevinani kirjoitti:

että Kanthimassa saa pulittaa kuvasta sellaiset 50 euroa enemmän.

Olen käynyt Kanthimassa ja pidin paikasta ja tatuoijasta. Vaikea vertailla eri paikkoja, koska ei noita tatuointeja ole kuin tuo yksi. Rossi on jo jonkinlainen käsite ja maineeltaan tietenkin hyvä. Mutta olen erittäin tyytyväinen kuvaan ja sen tekoon. Oma kuvani oli n 7cm x 4cm sekä vähän väriä, 140€.
        Mietin jo toista pientä kuvaa ja Kanthimaan ajattelin varata ajan. Itse en tässä asiassa laske hintoja, jotenkin tuntuu oudolta mennä sinne missä on halvinta. Loppuelämän kuva kuitenkin..

• hyvä, parempi, paras
        Hyvä on kirjoitti:

Olen käynyt Kanthimassa ja pidin paikasta ja tatuoijasta. Vaikea vertailla eri paikkoja, koska ei noita tatuointeja ole kuin tuo yksi. Rossi on jo jonkinlainen käsite ja maineeltaan tietenkin hyvä. Mutta olen erittäin tyytyväinen kuvaan ja sen tekoon. Oma kuvani oli n 7cm x 4cm sekä vähän väriä, 140€.
        Mietin jo toista pientä kuvaa ja Kanthimaan ajattelin varata ajan. Itse en tässä asiassa laske hintoja, jotenkin tuntuu oudolta mennä sinne missä on halvinta. Loppuelämän kuva kuitenkin..

Miksi maksaa Kanthimaan enemmän kun saa paremmat Rossilta halvemmalla ???
        Toki Rossille joutuu varmaan jonottaa pisempään, mutta se ei haittaa kun tietää et kannattaa.

• ekakerts

Olin ottamassa ensimmäistä tatuointia ja pitkän pähkäilyn jälkeen menin idean kanssa Ellalle. Suunniteltiin kuvaa tovi ja päästiin yhteisymmärrykseen ideasta. Ella sanoi, että toukokuussa tehdään, mutta laittaa s.postiin vielä luonnoksen. Aikani (n.kk) odottelin, mutta mitään ei kuulu... Aloin itse kyselemään, niin vastaus oli: "Selkä kipeä, joten ei pysty". Mitä helvettiä!! Eikö tuon ois voinut ilmoittaa asiakkaalle aikasemmin... En todellakaan mene tuosta liikkeestä enää kyselemään, jos heillä ei ole aikomustakaan tehdä tatuointia!

• pettynyt1

En mene ainakaan Ellalle.

• ettänäin3

Joo mulla on vastaavia kokemuksia. En suosittele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe