Maailmassa on niin paljon hyviä vaatteita, mutta niin vähän minun kokoja. Olen parimetrinen mies, joka haluaa laadukkaita ja kauniita vaatteita.
Siksipä tarvitsisin ihmisen, joka pystyisi luomaan minulle suuremmat koot kauppojen löydöistä mittatilaustyönä. Tai suunnittelemaan ihan oman tyylin.
Perus kauluspaitaa saa aina jostain, mutta haluaisin persoonallisia vaatteita sellaisista kankaista, mitä mm. Boss ja Marlboro käyttää.
Asiasta kiinnostuneet tai enemmän tietävät; laittakaa viestä tulemaan.
Tarvitsen
taitavan
2
4167
Vastaukset
- tiedän hyvän
mä tiedän hyvän suunnittelijan.siskoni:laita sun maili osoite.
- onpashyvä
Onpas hienoa. Hirveästi ei tunnu luovuutta ja kädentaitoja tarjolla olevan. Tässä osoite: antonpalmu@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276