Vieläkö se murskaamo siellä Vantaan Ansapolulla on pystyssä?
Synkkää loppua !
6
2265
Vastaukset
- Luvassa,
Sisu, Volvo ja Scania menevät omina merkkeinään todennäköisesti maailman suurimalle kuorma-auto valmistajalle Kamazille ja jäävät näin myös omille asemapaikoilleen toimimaan.
- Se ainoa
Ja Oikea Tassu, murskaamo sanasta päättelin....
- hyvinkin...
köyhien ja sorrettujen kuorma-automiesten ainoa ystävä. Ansatien pikkunilkkien takia myös entinen ystävä.Eivät pitäneet palvelupolitiikastani,enkä minä heidän asiakkaiden mollauksestaan ja vähättelystään.Ilman reiluja asiakkaitani olisin luistellut koko puulaakista jo ajat sitten,viimeistään Konalasta lähdön jälkeen.Ansatiellä kusi nousi kaikkien pikku herrojen ja - rouvien päähän.
- ja ..................
hyvinkin... kirjoitti:
köyhien ja sorrettujen kuorma-automiesten ainoa ystävä. Ansatien pikkunilkkien takia myös entinen ystävä.Eivät pitäneet palvelupolitiikastani,enkä minä heidän asiakkaiden mollauksestaan ja vähättelystään.Ilman reiluja asiakkaitani olisin luistellut koko puulaakista jo ajat sitten,viimeistään Konalasta lähdön jälkeen.Ansatiellä kusi nousi kaikkien pikku herrojen ja - rouvien päähän.
toinen "murskaamo" on Kaivokselassa.Nurmijärviläiset murskamiehet
murskaavat ja riistetyt kuorma-automiehet maksaa!
Revolution!!!!! - vähän arvelinkin.
hyvinkin... kirjoitti:
Hyviä "eläkepäiviä" sinne Pasilaan.
- Joulua, Tassu !
vähän arvelinkin. kirjoitti:
Hyviä "eläkepäiviä" sinne Pasilaan.
ja onnea vuodelle 2009,toivottaapi täältä pohjolan mies,jota niin asiantuntevasti ja auliisti autoit entisöintihommissani.Vain apusi mahdollisti loistavan lopputuloksen.Sinunlaisiasi varaosamyyjiä tuskin enää montaakaan tulee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211