Morjesta elikkä olen tällänen basistin alku täytän kohta 17 lempi bändejä on Metallica Iron maiden Slayer ja paljon muita saman tyyppisiä bändejä eli olisin innokas perustaan bändin ja tykkään siis soittaa ja laulaa elikkä voisin myös hoitaa laulu puolenki ilmotelkaa jos ootte basistia vailla!!
Basisti tarjolla!!
7
395
Vastaukset
- Vivere
Loistavaa ellei täydellistä.. Paitsi vain, mistäs päin mahdat olla?
- Nimetön
Juu, elikkäs miltä alueelta mahdat olla?
- juuju
Terve tarviikos joku 13 vuotiasta (tiiän oon vitun kakara) basistia bändiinsä? Kitaran ja rumpujen alkeetki on hallussa. Lempibändei Slipknot, Stone Sour jne. moni metalli/rock bändi menee ja tuusulasta oon toinen koti stadissa.
juuju moro! Mistä päin oot...? Nimittäin kotkalainen bändi tarvitsis kipeästi basistia! Soitellaan pääasiassa metallicaa ja avenged sevenfoldia.... Vastaa mahollisimman pian nii jutellaa lisää.... ps. meille ei mitään väliä misää asut mutta jos pääset tulemaan kotkaan nii hyvä!
- ALOTETAAN POHJALTA:D
Meitsi ois hyvä laulamaan mut ei mistää löyvy *ittu ketää jäsenii bändiin..::( mut sä oisit basisti siihe vai mitä...?:Dja sit etsitään yhdes muut....?:) ilmoittele jos kiinnostaa.
- ALOTETAAN POHJALTA:D
...ja toki annan mun hotmailin ni ilmoittele jos kiinnosti susta@hotmail.fi
- alotellaan
ALOTETAAN POHJALTA:D kirjoitti:
...ja toki annan mun hotmailin ni ilmoittele jos kiinnosti susta@hotmail.fi
suusta@hotmail.fi :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687