maistoin

pitkästä aikaa

kahvia kun edellisen kerran join sitä puoliväkisin kutsunnoissa -85.
lähin uteliaisuuttani parin tuttavan kanssa käymään kaupungilla kun ne hehkutti että siellä on paikka jossa on todella hyvät kahvit. no tilasin siitä siten kupin normi kahvia jota muutki näytti juovan. ensimmäisen suullisen jälkeen päätin että tämä oli tässä. ihmettelen niitä jotka pystyy aloittaan aamun kahvilla, siihen jos liitetään vielä tupakka mukaan niin mulle sais maksaa aika ison summan että pystyisin samaan. no makunsa kullakin.

5

2309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avauduit

nyt meille tästä asiasta? Eikö olisi parempi jutella äidin kaa?

• joka ei juo kahvia

Omaan lähipiiriini kuuluu yllättävän monta henkilöä, jotka eivät juo kahvia, eivätkä teetäkään. Lämpimän juoman keksiminen on joskus vaikeaa, aina ei voi tarjota rommitotia. Emme silti koe asia hankalaksi, se vaan pitää huomioida.

• Cittarin lihamestari

Paljastanpa sinulle salaisuuden. Harvat todella PITÄVÄT kahvin mausta. Jotkut ovat koukussa kofeiiniin, mutta useimmille kahvinjuonti on sosiaalinen fasilitaatio, eli kahvin ympärille on helppo kokoontua ja seurustella. Siksi kahvin tai edes teenjuonti kuuluu tavallaan niihin elämäntaitoihin joka olisi syytä sisäistää. Niinkuin ylempänä joku kirjoittaa, sellaiset ihmiset jotka eivät juo kumpaakaan ovat tavallaan todella ongelmallisia ja kylläpä he joissain piireissä joutuvat hyljityksikin tuon händikäppinsä johdosta. Joten hampaat irveen ja kahvia juomaan.

• Omasta kokemuksestani

Kahvi jäi muutama vuosi sitten pois ihan sattuman kauppana. Teetä juon aamiaisella, mutta enpä sitten juuri muutoin.

Ei ole mitenkään ongelmallista viettää "kahvihetkeä" siitä nauttivien kanssa, ellei siitä itse tee jotenkin erityistä numeroa. Usein juon vetä/kivennäisvettä, jotka riittävät täysin, enkä koe minkäänlaista händikäppiä. Itse asiassa päin vastoin. Moni on kysynyt, miten pääsit kahvista eroon. Tarinani on hirveän yksinkertainen, se vaan lakkasi maistumasta. Olin kiskonut sitä ns. kaksin käsin vuositolkulla, mutta näin pääsi käymään. Suurin yllätys itselleni. Suon kahvin nautinnon kaikille siitä pitäville mielihyvin. Kuka tietää, vaikka joskus vielä maistaisin tätä jalojuomaa.

• Nimetön

En ole juonut kahvia montaakaan kuppia eläessäni eikä ole hidastanut missään seurassa. Kahvin kittaus varsinkin muiden vuoksi on naurettavaa luuseriutta. On todellakin sosialistinen tapa, hah.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51