Rapunaiset

kannattaa.......

kiertää kaukaa: imevät miehen tyhjiin vaatimalla koko ajan jotain. Manipuloivat ja ovat niin ovelia siinä ettei toinen huomaa mitään ennenkuin on pikkusormensa jo antanut. Ja kun kyllästyvät, potkasevat miehen pellolle kylmästi ja vailla tunnetta.

8

1697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äijä65

Olen täysin samaa mieltä! Tuon lisäksi vielä ottavat uuden avovaimon kiusattavaksi.

Minulle kävi niin, että heilastelin kaukosuhteessa rapumnaisen kanssa(varattu!) ja sitten rakastuin toiseen ja suhtemme ravun kanssa loppui. Rapu päättikin monen vuoden tauon jälkeen, että haluaakin minut ja alkoi kiusata uutta avovaimoani tekstiviestein ja älyttömin tarinoin! Poliisille tämä menee ihan kohta, eukko on ihan hullu!

• itsestäsi

liikoja :D ei se hullu eukko sua enää halua se haluaa kostaa sen että sulla oli suhde toiseen naiseen sillä aikaa ku heilastelit sen kaas.

• ollenkaan

paikkaansa ,sulle on vaan osunut väärä rapunainen kohalle

• hollihuuu

vainoharhainen haukkuu täällä rapunaista, eri nikillä vain, kirjoitus tyylisi paljastaa.
      Mitä luulet tällä voittavasi, paskanen mieli sulle jää vaan käteen, et kyllä muuta ansaitsekkaan.
      Hullu sä olet!

• ja sinä..........

....puolustelet rapunaisia täällä aina, eihän teissä ole mitään vikaa. Ja enään ei tällä palstalla viitsi käydä kun ei rakentavia keskusteluja tule aikaiseksi. olen muuten rapumiehen pettämä.....törkeä pelimies ja itsekäs naistenmies. No, nyt on kaltaisensa kanssa, naimisissa olevan naisen kanssa. rehellistä peliä.

• tuutin täydeltä
        ja sinä.......... kirjoitti:

....puolustelet rapunaisia täällä aina, eihän teissä ole mitään vikaa. Ja enään ei tällä palstalla viitsi käydä kun ei rakentavia keskusteluja tule aikaiseksi. olen muuten rapumiehen pettämä.....törkeä pelimies ja itsekäs naistenmies. No, nyt on kaltaisensa kanssa, naimisissa olevan naisen kanssa. rehellistä peliä.

tuo ravun haukkuminen, olet jäänyt pilliä soittelemaan ja nyt yrität täällä kostaa haukkumalla.Mitähän luulet voittavasi.

• Pohjoisen tyttö

tämähän on vaan elämää! Mikä tässä niin vaikeaa on.

• Rapu88

Minä potkaisen miehen tasan siinä vaiheessa ulos, kun se on valvottanut minua yökaudet, syönyt ruokani, ryypännyt rahani, uikuttanut minulle huonoa elämäänsä, vaikka hän saa istua sentään koneella ja minä teen 9 tuntia töitä kolmen tunnin yöunilla, väännän kotona äijälle pöperöt ja annan sille illan päätteksi vielä seksiä. Sitten hän menee toisiin naisiin ja haukkuu minua kännissä ties millä nimillä ja väittää, etten koskaan anna seksiä.

Kokemusta on.

:)

Eikä muuten ollut toinen Rapu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe