härän romanttisuus

piak

Onko härkämies romanttinen, voisinko odotella kynttilä illallisia syntymäpäiväksi??? Muutaman kuukauden härkämiehen kanssa olleena ja pian ensimmäisiä syntymäpäiviäni ja joulua odotellessa tuli mieleen, että minkälaista olisi odotettavissa....

11

3038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härän oma

Härkä on Todella Romanttinen ja Tunteellinen.
      Kolme vuotta härän kanssa ja yhä kynttilä-illallisia tämän tästä. Paras mahdollinen Mies !
      :)

• oon vieraissa

Jätti sähkölaskut maksamatta ja nyt istutaan illat kynttilöitä poltellessa. Takassa palaa kaupasta kannettuja pahvilaatikoita, silti palelee. Romanttista on ¤#&%?!

• aatto kammot
        oon vieraissa kirjoitti:

Jätti sähkölaskut maksamatta ja nyt istutaan illat kynttilöitä poltellessa. Takassa palaa kaupasta kannettuja pahvilaatikoita, silti palelee. Romanttista on ¤#&%?!

Minulla 4vuotta (oli). Siinäajassa hävisi joulut tasalukusynttärit. Ei mitään muuta kuin romnttista ja himokasta naimista yäk. Tyhjä oli sisältä koko mies 5.5 syntynyt.

• ehkä hieman

omistushaluinen voi olla. Esim. Josef Fritzl on hyvin tyypillinen härkä.

• aikamies

vain kuinka??????

• tulevaisuudessa

katso ja odota,älä vihjaile tai ohjelmoi
      niin näet mitä tapahtuu jos tapahtuu.

Saattahan se nyt alkuunsa jotain tehdäkin
      ainakin jouluna..ei kyllä liikaa eviänsä
      levittele toisen eteen.

Kai sitä kynttilän valoa olisi jo pitänyt
      olla.Joulunahan sitä muutenkin on.

• on romanttinen

Tosin hän on vähän "tumpelo" ja hidas, mutta romanttinen hän on. Mitään ei tee nopeasti, kosintaakin harkitsee ainakin vuoden. Hän on vähän "takertuja" ja haluaa valloittaa kumppaninsa ja kun on kumppanina, on ikiuskollinen ja vaatii sitä myös sinulta.

Vakaa ja turvallinen elämänkumppani härkämies on, parempaa et saisi.

Härkänainen

• härkämies muka

uskollinen, sallikaa mun nauraa, kakkosmiehenä "uskollinen" aviomies.

• perinteistä

Minä itse härkänainen ja härkämiehen kans seurustelin muutaman kuukauden. Kerran ihastelin kaupassa kukkakimppuja ja hän tokaisi: "Ikinä en sitten osta sulle kukkia!" Syntymäpäivistä puhuttaessa hän sanoi, ettei kumminkaan sitä muista ja ettei mun pidä siitä loukkaantua:D

Pienet arkiset asiat paljastivat hänestä romanttisia puolia, mutta tuollaiset perinteiset kyllä sotivat hänen ajatusmaailmaansa vastaan. Tosin kerran tunnelmoitiin uudessa asunnossa kynttilänvalossa, kun valaisin oli asentamatta. Hän jäi heti kavereilleen kiinni, että on tainnut sulla olla nainen täällä, kun kynttilöitä oot ostanu;) Sanoilla enemmän näyttää romanttisuutensa kuin teoilla.

• uteliaspa

horoskoopiltasi?

• uteliaspa

oot horoskoopissa?????????????????????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe