Olenko nyt ihan väärässä, kun muistelen, että edellinen tuotantojakso päättyi siihen, että miniatyyrimurhaaja viilsi kuulustelun yhteydessä Grissomin kaulaan haavan jollain? Nyt eilisessä jaksossa ei kuitenkaan mitään haavaa ollut.
CSI - Grissomin haava?
4
1075
Vastaukset
- ...
Se viilto oli vain murhaajanaisen hallusinaatiota.
- ei oikeesti
Se "viiltäminen" tapahtui kuulustelussa ja oli joko Grissomin, tai tai sen miniatyyrimurhaajan kuvittelua. Kuulustelu jatkui hetken päästä taas ennallaan, ilman haavaa kaulassa.
Eilinen jakso oli tosi sekava. Piti katsoa tarkasti, että pysyi kärryillä, että ollaanko menneessä vai nykyajassa.- käsitykseni oikea?
Kai Sara jäi kuitenkin eloon? Vai aukaisiko silmänsä vain kuollessaan pois? Jäi vähän arvelujen varaan. Olen minä parempiakin jaksoja sarjasta nähnyt, mikä on muuttunut? Käsikirjoittaja?
- eloon jäi
käsitykseni oikea? kirjoitti:
Kai Sara jäi kuitenkin eloon? Vai aukaisiko silmänsä vain kuollessaan pois? Jäi vähän arvelujen varaan. Olen minä parempiakin jaksoja sarjasta nähnyt, mikä on muuttunut? Käsikirjoittaja?
Ensi viikon jaksossa Saralla on käsi paketissa, kyllä hän eloon jäi.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/sarjat/csi/jaksot_tuotantokausi_8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236