Pitkävartiset nahkakäsineet ?

Yanika

Olen ajatellut ostaa pitkävartiset nahkakäsineet, mutta millaiset ne on arkikäytössä ? Riisutteko käsineet esimerkiksi kaupan kassalla asioidessa tai kännykkään vastatessa. Jos pitkät käsineet ovat vaikeat pukea tai riisua niin jäävät ainakin minulla herkästi käyttämättä.

10

3730

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N48*

...eivät todellakaan ole kovinkaan käytännölliset nk. jokapäiväisessä käytössä. Varren mitallahan ei ole merkitystä pystytkö vastaamaan hansikkaat kädessä puhelimeen tai kaupan kassall ottamaan rahaa rahapussista;-)
      Jos nuo hommat pystyt hoitamaan. nk. tavalliset nahkahansikkaat käsissäsi, niin kyllä ne hoituvat pitkävartisissakin.

Kaikki muotitrendit ei ole suunniteltu jokapäiväiseen käyttöön vaikka hyvännäköisiä ovatkin, niistä puuttuu usein se käytännöllisyys.

• Kaarina

Itsellänin on Hobbyhallista tilatut nahkahanskat pituus 40cm. Alku syksyllä käytin pitkiä hanskoja villapaidan kanssa ja aluksi tuntui että jokainen tuijottaa mustia hanskojani. Pari miestä on sanonut pitkiä hanskojani myös seksikkäiksi. Takin kanssa hanskat on helpointa pukea ennen takkia. Minulla on hanskat ihan päivittäisessä käytössä, työmatkat liikun autolla ja nahkahanskat ovat ajaessa hyvät. Kaupoissa ym. en riisu hanskoja vaan pyrin asioimaan hanskat kädessä. Voin kyllä suositella, hintakaan ei ole paha 30€.

• PatrickP

Pitkät hanskat ovat seksikkäät mutta hyvin tyylikkäästi. Voisin tämän ketjun inspiroimana ostaa rouvalle joululahjaksi, mutta mistä? Mielummin ostaisin pikkuliikkeestä, mutta Stockalta löytyy varmaan ainakin eikä koon vaihto aiheuttaisi ongelmia. Onko muita ehdotuksia?

• Yanika

Katselin Hobbyhallin sivulta pitkiä käsineitä ja olin jo tilaamassa niitä kun huomasin että vaan kokoa L/XL on saatavilla ? Luulen että L koko on minulle liian suuri koska siivous/talouskäsineissä käytän S kokoa.

• Kaarina
        Yanika kirjoitti:

Katselin Hobbyhallin sivulta pitkiä käsineitä ja olin jo tilaamassa niitä kun huomasin että vaan kokoa L/XL on saatavilla ? Luulen että L koko on minulle liian suuri koska siivous/talouskäsineissä käytän S kokoa.

Luulen että sinun ei kannata näitä tilata. Tarkistin että kumihanskani ovat M-kokoa ja nyt rakennekynsien kanssa ne saisi olla L-kokoa joten minua ei haittaa että nahkahanskat ovat reilun kokoiset. Itse käärin hiukan talvitakin hihoja että pitkät nahkahanskat korostuu, hakusalla on myös 3/4 hihainen talvitakki.

• gloves
        Kaarina kirjoitti:

Luulen että sinun ei kannata näitä tilata. Tarkistin että kumihanskani ovat M-kokoa ja nyt rakennekynsien kanssa ne saisi olla L-kokoa joten minua ei haittaa että nahkahanskat ovat reilun kokoiset. Itse käärin hiukan talvitakin hihoja että pitkät nahkahanskat korostuu, hakusalla on myös 3/4 hihainen talvitakki.

En löytänyt noita hanskoja Hobby Hallin sivuilta, onkohan niitä siellä?

Entä minkälaisia muita hanskoja käytät? Onko sinulla esimerkiksi neulehanskoja (pitkillä varsilla) tai joitain muita?

• Kaarina
        gloves kirjoitti:

Entä minkälaisia muita hanskoja käytät? Onko sinulla esimerkiksi neulehanskoja (pitkillä varsilla) tai joitain muita?

Pitkiä nahkahanskoja löytyi vielä marraskuussa Hobbyhallin sivuilta, loppuneet !?!. Nämä ovat ensimmäiset pitkät nahkahanskat jotka minulla on. Viime talvena ostin Mutkan Finnwill vuorella olevat nahkahanskat jotka ovat aika paksut mutta käytän niitä tänäkin talvena kunhan tulee kunnon pakkasia. Neulehanskoja olen kokeillut mutta ovat työmatkalla autolla ajaessa hankalat kun luistavat.

• Yanika
        gloves kirjoitti:

Löysin itselleni ihan sattumalta punaiset pitkät nahkakäsineet Oulusta Kaakkurin Citymarketin alekorista hintaan 10€.

• Nahkahansikkaat

Pitkävartiset,tiukat hyvin istuvat nahkahansikkaat ovat Upeat! Värinä musta ja kirkkaan punainen... domina style.

• RealLeatherlover

On😉! Naisella kun semmoset kädessä,tulee vaikka millasia mielleyhtymiä...😳

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3116
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      390
      2201
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1929
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1881
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1777
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1397
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1250
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1211
    Aihe