Cash is King!

Rahat Nokian osakkeisiin!

Nokia on gloobaaliyhtiö verrattavissa samaan maineeseen joka on mm. Coca-Cola:lla.

Gloobaali markkinajohtaja jolla on yli 40% markkinaosuus niin sitä ei ihan helpolla syrjäytetä.

Nokian osake on erittäin halpa, ja jos nyt niin koskaan niin kannattaa ostaa Nokiaa.

5

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kässi

Täytyy lisäksi muistaa vanha totuus, että jos et ole jokaikinen päivä täysillä mukana osakemarkkinoilla niin todennäköisesti missaat suurimmat nousupäivät. Ja näitä huippunousujahan on nähty nimenomaan viime viikkoina, joten nyt kaikki peliin yeah.

• On joo

Aika kovaa hommaa hallita tuo nyt

• Guitar83

Ja sama pätee myös laskupäiviin, toim. huom. Kerrankin osui pilkki kohdalleen, kun 9,50 euron tienoilla laitoin puoliksi vitsillä ostotoimarin hintatasolle 9,20 ja sehän tärppäsi kun kurssi kävi kääntymässä 9,19 kohdalla. Peikkomainen flaksi. Tosin kyllähän minä näitä päivittäin seuraan muutenkin ihan rutiinilla muun säätämisen ohessa.

Kyllähän Nokia varmasti vielä putoaa jonkin verran, mutta en usko että tästä nyt älyttömiä enää lasketaan. Riskipeliä, mutta niinhän se aina. En kuitenkaan koe maksaneeni kovin pahaa ylihintaa osuudestani. Aika sitten näyttää miten äijän käy.

• 7,50 kohdalla
        Guitar83 kirjoitti:

Ja sama pätee myös laskupäiviin, toim. huom. Kerrankin osui pilkki kohdalleen, kun 9,50 euron tienoilla laitoin puoliksi vitsillä ostotoimarin hintatasolle 9,20 ja sehän tärppäsi kun kurssi kävi kääntymässä 9,19 kohdalla. Peikkomainen flaksi. Tosin kyllähän minä näitä päivittäin seuraan muutenkin ihan rutiinilla muun säätämisen ohessa.

Kyllähän Nokia varmasti vielä putoaa jonkin verran, mutta en usko että tästä nyt älyttömiä enää lasketaan. Riskipeliä, mutta niinhän se aina. En kuitenkaan koe maksaneeni kovin pahaa ylihintaa osuudestani. Aika sitten näyttää miten äijän käy.

Uskoisin Nokian nousevan tuonne 10 korville DOW Jonesin vanavedessä

• Aikakone

Ensimmäiselle kirjoittajalle toivotan terveiset vuodelta 2012. Tänään osaakkeesi myydään 2.64€ kappalehintaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe