Nykyinen Mac mini on 1.42 GHz PowerPC G4 ja olen ostamassa uudemman Mac minin 2.0 GHz Intel Core 2 Duo.
Missä tulen huomaamaan eron vanhempaan malliin?
Nopeudessako?
Vai onko turha ostos....
Mac mini uudempaan
2
523
Vastaukset
- 1stMacFinn
Mulla oli Powerbook G4 1.67 GHz ja nyt MBP 2.5 GHz, suurin ero on uuden nelinkertainen nopeus. Eihän sitä nyt missään huomaa, eihän?
selvän nopeuseron jo vakiomuistilla, mutta jos otat Minin 2 tai 3 gigan muistilla se suorastaan lentää verrattuna nyky-Miniisi.
Toisen eron huomaat jos haluat käyttää joitain Windows-ohjelmia, uudessa onnistuu hyvin tehokkaasti kolmellakin eri tavalla mutta vanhassa kovin laiskasti ja vain yhdellä tavalla.
Mulla on yhtenä koneena 2 GHz:n Mini 3 gigan muistilla, ja onhan se ihan toinen rassi kuin exäni Mini joka oli sama kuin sinulla. Kaikki sujuu mukavasti paitsi raskaampi pelaaminen johon näytönohjain ei riitä.
Jos vanhan Minin myynti kiinnostaa ja siinä on Airport, voit lähettää mulle yksityisviestiä Hopeisessa Omenassa. Eipä noita Maceja tunnu olevan yhtään liikaa nurkissa vieläkään ja kyllähän tuollakin mallilla monia juttuja hoitelee yhä näppärästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214