Länsimäki!?

Kertokaa minulle

Minkälainen paikka on Vantaalla sijaitseva Länsimäki? Onko se hyvä alue asua? Minkälaista porukkaa alueella asuu?
Haluan tietää koska olen ehkä ostamassa asunnon sieltäpäin.

20

2015

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KUA

ihan siitä, että minne päin länsimäkea olisit muuttamassa. siellä nimittäin on suht hyvää ja sitten vähän huonompaa seutua

• itse..........

asuin Länsimäessä vuokralla pari vuotta. Oli se alueena aika levotonta, poliiseja näkyi keikalla, ravintolatappeluita, ulosajoja paljon (humalassa?) länsimäentieltä, jolla on 50 rajoitus....itselleni se oli ihan ok, kun asuin nuoruuteni itä-hkissä (tottumus), mutta omistuskämpän sieltä voisi korkeintaan ostaa vesalan lähellä olevalta pientaloalueelta. kerrostalokin voi olla omistuskämppänä ok, mutta sitten naapurinasi ovat ne vuokratalojen laitapuolen kulkijat, etniset vähemmistöt jne.

toisaalta ihmiset tässä ghetossa eivät vaikuttaneet ylimielisiltä, mihin on esim.espoossa törmännyt!

• Länsimäestä

Luultavasti paljon maahanmuuttajia, työttömiä, alkoholisteja, narkkariporukkaa ja yh äitejä ym. sinkkuäitejä eli se kertonee kaiken viihtyvyydestä..

• miten yh 'äidit
        Länsimäestä kirjoitti:

Luultavasti paljon maahanmuuttajia, työttömiä, alkoholisteja, narkkariporukkaa ja yh äitejä ym. sinkkuäitejä eli se kertonee kaiken viihtyvyydestä..

liittyvät alueen viihtyisyyteen? ja miten se tähän asiaan liittyy yhtään? mikä vika on yksinhuoltajissa? hyviä ihmisiähän he ovat, kun jaksavat yksin lapsensa kasvattaa.

• Anonyymi
        Länsimäestä kirjoitti:

Luultavasti????

Juuri näin, ’luultavasti’…. Tietoa ei ole mutta ’luultavasti’ -oletuksia ja ennakkoluuloja senkin edestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti????

Juuri näin, ’luultavasti’…. Tietoa ei ole mutta ’luultavasti’ -oletuksia ja ennakkoluuloja senkin edestä.

Ei ole luultavasti vaan on sekavaa seurakuntaa kuten Vesala ja Kontula. Ylipäätään itä Helsinki on metron varrella epämääräistä aluetta. Vähän parempia on Marjaniemi ja Vuosaari ja Yliskylä.

• kiitos ei

Aivan karmea paikka, muuta ei voi sanoa.

• Sähköä piisaa eikä muutenka...

nämä kaupunkipalstat.

Aivan kaameita sepustuksia, muuta ei voi sanoa.

Terveisin, eräs vakiintunut länsimäkeläinen, jolle ei koskaan ole sattunut täällä mitään jännittävää. Ja mikä pahempaa: jos liikun etelä-Helsingissä, vielä koskaan minua ei ole osoiteltu sormella hokien, että tuossapa on ilmiselvästi joku länsimäkeläinen.

• ole käyneet

länsimäessä.joko mä oon kuurosokea tai huonomuistinen, mutta se länsimäki missä mä asun, on ollut 31 v. hyvä paikka asua.

• flover*

Takana yli kymmenen vuotta Länsimäessä. Asun rivitalossa. Ja täytyy sanoa, että rauhallista on. Palvelut lähellä ja kaikki toimii. Suosittelen :)

• Pois muuttanut

Ihan ok lähiö se on. Asuin itse 25 vuotta. Riippuu tosi paljon talosta, johon muutat. On rauhallisia taloja (yleensä omistusasuntoja) ja hieman rauhattomampia (osa vuokrataloista). Heikointa aluetta ehkä Maalinauhantie ja sen vuokratalot.

Edullinen asuminen yhdistyneenä hyviin liikenneyhteyksiin (metro). Myös hyvät ulkoilumahdollisuudet.

• Länsä

Olen teininä asunut länsimäessä jos sulla on ylä-aste tai ala-aste ikäisiä lapsia niin siellä asustaa räkäset skinheadit oon ite marokkolainen eli afrikassa syntynyt eli tumma ihoinen mutta jos sulla on 17v lapsia älä huoli ei ees uskalla kattoo sun lasta!!! Olen itsekkin omassa koti rapussa 8 vuotiaana saanut niiltä natseilta turpaan!! Muuten ihan kiva paikka ja jos lidlistä on tarvetta niin kontulasta eli helsingin pahamaineisimmasta&rikos lähiöstä löytyy burger king länsimäessä on terveys asema k market ja jos haluaa metrolla liikkua niin Mellunmäen metro asema on lähellä ja länsimässä sun lapset sais paljon kavereita mut somaleita ja vielä niistä natseista niin ne ei välitä ihon väriä mut muuta länsimäkeen ihmeessä jos vain saat asunnon sieltä mut on siellä ostareilla aina jotain juoppoja mut ei niistä tarvii välittää asun vielä länsimässä ja oon tyytyväinen :-)

• viiksetjahanuri

Pedro Hietanen asuu kuulemma Länsimäessä, joten ei se huono paikka voi olla.

• Anonyymi

Älä missään nimessä muuta länsään. Täysi slummi.

• Anonyymi

Ei lapsille ja nuorisolle sopiva kasvuympäristö. Pahat tavat tarttuu väkisinkin kun on koulupakko. Asuimme siellä työn vuoksi 35 vuotta ja koululla sai käydä jatkuvasti vahtimassa.
        Työajatkin piti vähentää ja muutella kouluaikojen vuoksi, koska väkivalta koulussa oli jatkuvaa.
        Kun koulu loppui ja eläke alkoi, vaihdettiin asuinpaikkaa rauhallisemmalle seudulle. Voi lapsiparkoja niissä kouluissa. Länsimäki on ihan mukava paikka, jos sulkee silmänsä ikäviltä tosiasioilta ja katselee vain niitä miellyttäviä asioita.

• Anonyymi

Rajakylää suosittelen

• Anonyymi

Länsimäki, Hakunila ja Koivukylä kannattaa kiertää kaukaa

• Anonyymi

Arvelet, että ’luultavasti’ on noin?

• Anonyymi

Länsimäen koululaisista kaksi vuotta sitten oli 41% Yle koulukoneen mukaan matuaja. Määrä kasvaa koko ajan. On yksi Vantaa rähjäisimmistä alueista. Sen voi helposti nähdä jos käy paikan päällä. En suosittele.

• Anonyymi

Muuta ensin vuokralle, sitten ostohalut kyllä hiipuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe