Moro!
Miten saikaan areksen toimimaan niin että se hakee musiikkia? Kun nyt mulla lukoo siellä ylhäällä vaan että Yhdistetään, eikä se siitä muutu miksikään vaikka kuinka kauan odottaa...
Mä sain sen jo aikasemmin toimimaan, mutta kun jouduin formatoimaan koneen niin nyt en enää muista miten sen sai toimimaan. Ei siinä muistaakseni mitään kummallista ollut silloin kun asensin sen viimeksi ja sain toimimaan....
Auttakaa!!!!
Ares
ei onnistu
1
935
Vastaukset
- Ongelmaton
Itellä samanlainen ongelma. Ohjelma on ns. irtisanoutunut. Ohjelmaa ei pysty latamaan kai enää toimivana. Ohjelma tulee tietokoneelle, mutta itse käyttö ei onnistu. Kerran sen poistettua, menettää oikeudet sillä kuulemma ohjelma on nykyään maksullinen ja tämä ilmainen versio ei enää toimi. Hanki siis uusi ohjelma,jos et ole valmis maksamaan muutamaa kymmentä euroa kyseisestä ohjelmasta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449