pelko

ja tämä

haluttomuus.

En tiedä saako täältä asiallista apua ja vastausta hätääni mutta kerronpa silti koko kurjan tarinani..

Mua on alkanut huolettaa ja ahdistamaan pelkoni ja haluttomuuteni. Toden näkösesti tää haluttomuus on seurausta seksipelosta.
Pelkään siis, että minuun sattuu rakastellessa niinku muutaman kerran on käyny ei siis ihme et pelkään.
Mutta olen seurustellut mieheni kanssa 3vuotta ja Rakastan häntä yli kaiken. Hän on ihana, huumorintajuinen, huomaavainen ja hellä. Ja seksi ei oo ennen viime kesää ollut ongelma.

Pelkään vaan jotain ja tuntuu etten pelkästään sitä kipua vaan siihen liittyy jotai muutaki en vaan tiiä mitä..

Oon ihan hukassa ja olen koittanu asiasta miehen kans puhua mutta hän ei oo huolestunut. Mutta täytyyhän hänen olla kerta toisensa jälkeen pettynyt kun ei onnistu tai en lämpene ajatukselle.

En vaan halua seksiä, haluaisin vaan olla lähekkäin ja silitellä ja hieroa toista. Sekä olla siliteltävänä ja hierottavana ilman seksiä, tästä olen sanonu mut mies ei malta. Haluaisin vaan löytää sen turvallisuuden tunteen, että joskus taas onnistuisin lämpenemään enkä joutuis tuottamaan pettymystä rakkaalleni enkä itelle.

En sitten tiedä onko tämä seurausta edellisestä suhteestani ja tapauksesta josta en ole voinut enkä voi nykyiselle rakkaalleni kertoa.

Nimittäin erottuani eksästäni, hän ei palauttanut asuntoni avainta vaikka kuin pyysin, käskin ja vaadin vaan hän piti sen jonkin aikaa.
Ja soitti vähä väliä että tulee käymään ja näin tuli omilla avaimillaan ja vaati multa seksiä. Joskus suostuin yksinäisyydessäni, yleensä en, koska tunsin itteni sen jälkeen halvaksi.. Lähdin tätä miestä pakoon kotikonnuilleni joksikin aikaa ja palatessani hän jätti minut vihdoin rauhaan löydettyään uuden... olin tuolloin alle pari kymppinen ja tiedän olleeni typerä ja tämä palailee välillä mieleeni. Mutta olen siitä oppinut, vaan olenko päässyt yli..
Miksi tämä palailee mieleeni vaikka mieheni kanssa meillä on rakastelu aina ollu ihanaa, hellää ja molempien toiveiden mukaista.

Mutta ennen kaikkea miten saan miehelleni perille, että hän auttaisi minua löytämään turvallisuuden tunteen. Sanoin, extra hellyyden osoituksin, ymmärtämällä, rakastamalla ei rakastelemalla..

Hän rakastaa minua ja haluaa minua, sen hän on tehnyt selväksi, mutta haluaako hän auttaa minua...

2

953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kipua kohti

Kipu voi olla pelkkää kipua, mutta usein jos on kipua, niin jotain elimistöstä vahingoittuu. Pelkäätkö enemmän kivun tunnetta, vai sitä, että jotain sisälläsi rikkoutuu tai vahingoittuu?

• Kuuntelu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37