Näin pikkujoulujen ja muiden juhlien alla olisi juhlavaatteet tarpeen. Olen etsinyt pääasiassa netin kautta ja huomannut että kaikki vaatteet ovat selästä avoimia, paidat, mekot ym.
Nyt kaipaisinkin vinkkejä miten saisin selästä avoimen paidan näyttämään asialliselta päälläni. Ongelmani on pienet rinnat. Ns. liima/silikoniliivejä en voi käyttää koska ne ovat isot minulle. Mutta haluaisin kuiten näyttää asialliselta kireissä/löysissä selästä avoimissa paidoissa. Ilman liivejä se ei onnistu, rinnan muodon vuoksi.
Kaikki asialliset vastaukset olisivat tervetulleita, kiitos etukäteen
Miten yhdistää pienet rinnat ja upeat paidat?
4
3225
Vastaukset
- rintaliivit
Ainakin Helsingin Stockmannilta saa "rintaliivejä, jotka pysyvät itsestään paikallaan ilman olkaimia tai selässä olevia kiinnityksiä ja pienin koko sopii jopa kuppikokoon AA. Vaatii kyllä vähän asettelua, mutta pysyy paikallaan.
http://uniquebra.com/- takuulla sopiva
Se vielä, että en millään usko noiden kuvailemieni silikoniliivien olevan sinulle liian isot. Ne eivät ole liian isot minullekaan ja olen paitsi pieni ja siro myös hyvin pienirintainen.
- ei liimaa
Hei!
Kokeile tällaisia liivejä, joissa on hartioiden taakse menevä lenkki, mutta ei selässä mitään:
http://www.maidenform.com/catalog/product.jsp?productId=71471&categoryId=14&wtlCategory=Maidenform%AE%20Bras&parentCategoryId=1 - ....
Käytä rintateippiä niin et tarvitse liivejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214