Macbook 17-vopiskelijatytölle?

neiti-ehtivä

Elikkäs saan joululahjaksi vihdoin oman kannettavan tietokoneen, ja haluaisin juuri tuon Macbookin

http://store.apple.com/fi/configure/MB402K/B?mco=MTkzOTQzMw

Mietin vaan, että tähän ei tarvitse asentaa mitään, näin olen kuullut? Entäs virustentorjunta ohjelma?

Pitäisikö tietää tuosta jotain, hyviä ja huonoja puolia?

Oon miettiny, että monet käyttää sitä maccia ilman mitään piuhoja vaikka tunnilla, kun taas jossai muissa koneissa on piuhat ja näyttää muutenki niin... rumilta verrattuna macbookiin...

Entäs nettiyhteys, mikä olisi paras? Tässä meidän nykyisessä pöytäkoneessa on laajakaista...

Haluaisin tietenkin koneen _heti_ käyttöön, ja netin myös.

Mun on pakko täältä kysyä, ku olen melko huono tietokone asioissa, että valaiskaa minua tuosta asiasta. :DD

joskus olin näkevinäni jonkun alennuskoodin tuon koneen tilaamisesta?

Asun kuopion lähellä, olis melkein helpompi tilata.. haluaisin semmosen netti yhteyden ettei tarvi mitään piuhoja siihen aina, liekö tuo edes mahollista?

5

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Koneessa on valmiina aika hyvä ohjelmapaketti, se on totta. Mutta kyllä siihenkin ohjelmia pitää asentaa. Haittaohjelmantorjujia ei tarvita, se on totta.

Macbook ei tarvitse piuhoja lähinnä siitä syystä, että sen akunkesto on hyvä, suunnilleen 5 tuntia. Harvat noista muista pääsevät samoihin lukemiin.

Laajakaista tietysti tarvitaan kotona, nykyiseen modemiin vaan wlan-tukiasema (tai jos siinä jo on, se päälle). Oppilaitoksissa useimmiten jo on langattomat nettiyhteydet oppilaille ja sinne missä ei ole, käy sitten kännykän tai nettitikun kautta tulevat yhteydet.

Kuopiosta löytyy nämä kaupat: Markantalo ja Humac.

Muista sitten opiskelija-alennus.

• neiti-ehtivä

jos haluaa netin samaan? kertokaa lissää tuosta perus macbookista =)

• laajakaali
        neiti-ehtivä kirjoitti:

jos haluaa netin samaan? kertokaa lissää tuosta perus macbookista =)

käy kuin siinä nykyisessäkin pöytäkoneessa on. Piuhalla tai langattomasti riippuen siitä mitä teillä nyt on. Tietysti verkon asetukset pitää pistää kuntoon, ainakin langattomassa. Macissa se on huomattavasti helpompaa kuin windowseissa.

• JariKaa

Markantalosta en juuri nyt ostaisi yhtään mitään, koska niillä tuntuu olevan ympäri Suomea melkoisesti toimitusvaikeuksia. Kaveri koki kovan kohtalon.

Uusi Suomikin viime viikolla kirjoitti aiheesta.

• neiti-ehtivä
        JariKaa kirjoitti:

Markantalosta en juuri nyt ostaisi yhtään mitään, koska niillä tuntuu olevan ympäri Suomea melkoisesti toimitusvaikeuksia. Kaveri koki kovan kohtalon.

Uusi Suomikin viime viikolla kirjoitti aiheesta.

iisalmi, kuopio, jompikumpi.

Tai sitten joku paikka, josta voi tilata, mutta semoinen mielellään että se lasku tulisi paketin mukana paperilla. älkää kysykö miks!

Mielellään voisi ostaa sen, niin voisi samalla kysellä nettiasiaa yms..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51