Luotettava sivu? (UGG)

Claudia011

Heips!
Oletteko tilanneet uggeja netistä?
Mikä on ollut luotettava sivu? :)
http://uggboots-euro.com. Tiedättekö onko tämä luotettava? =)

17

6965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Claudia011

Ja siis myydäänkö nettikaupassa aitoja? =)

• uggari

Juuri tein tilauksen kyseisestä nettikaupasta. Tilasin lyhyet mustat uggsit, maksoi toimituksineen 112€. Luottokortilla maksoin ja sain kuitin maksusta sähköpostiini eli uskoisin olevan ihan luotettava. Katsotaan tuleeko kengät perille asti :)

Meinasin aluksi tilata suomalaisesta nettikaupasta brandos.fi mutta ovat siellä paljon kalliimmat, joten päädyin kokeilemaan tuota ulkomaista.

uskoisin kenkien kyllä olevan aidot, ainakin kuvien mukaan näyttävät ihan laadukkailta ja nettivuilla vakuutetaan niiden olevan aitoa nahkaa jne. Toivotaan ainakin =D

• Kohtalotoveri

Oletko saanut jo tuolta tilaamasi kengät? Vaikutttiko ne olevan edes materiaaleiltaan samankaltaiset kuin viralliset UGG Australiat? Kauanko meni toimitukseen? Muutkin saa vastata jos tietävät.

• ???

Miten sujui tilauksen kanssa? Kauan kesti, oliko ongelmia, sujuiko maksut luotettavasti, oliko kengät mieluiset jne..

Kauheasti kysymyksiä, mutta olisin äärimmäisen kiitollinen vastauksista.. :)

• Hehee

Oletteko tilanneet ugeja sivuilta loveugg.net? Onko se sivuilta luotettava kun sivuilla ei lue mitaan yhteystietoja??

• Luultavasti epäaito

www.uggaustralia.com sivuilta löydät aidot.

Mun mielestä pohja on erilainen. Aidoissa tall ja short malleissa se on melko silee.

Laatikossa ei ole kuin UGG sana. Ei auringon kuvaa.

• Karla002

Hmm.. mist sitten voisi tilata?

• ugg fanitar
        Karla002 kirjoitti:

Hmm.. mist sitten voisi tilata?

Brandos myy netissä aitoja ugg tuotteita.

Sit niitä myy muutama kauppa Suomessa. Osoitteet saat varmaan maaahantuojalta.

www.uggaustralia.com sivuilla on muistaakseni Suomen edustajan puh.no.

Työkaveri etsi monesta kaupasta ja löysi Helsingistä sitten. Pitkävartisen joutui ostamaan, kun lyhyt oli loppu.

Brandoksellakaan ei ollut enää oikeaa kokoa lyhyttä.

Maaliskuussa kuulemma vois saada lisää, mutta mun mielestä nyt ne pitäis saaada.

Keväällä on taas uudet tuulet.

Mutta jos postissa haluat käy Brandoksen sivuil.

• classiccardy

Onko ko. sivulta kukaan tilannut? Kuvissa näyttää UGGit aidoilta, hinta tosin melko edullinen!? Hakusessa olis Classic Cardy UGGit, onko kukaan niihin törmännyt Treella tai H:gissä?

• asgjfdlas<

ei näytä luotettavalta, kun uggit on euroina aika halvat ja kannattaa kattoo sitäki, et onko kengissä postikuluja ja musta niistä tekee epä-luotettavan just se et sivuilla on niin matkittu aitoja sivuja, tai siis ainakin yritetty. Itse tilasin eräältä sivulta, josta luin jälkeen päin että kengät on feikit, ja ettei 98£ elikkä siis 65 euron hinnalla saa aitoja, (www.511stores.com). Tosin ei oo tullu vielä kenkiä joten katotaan nyt. Mutta sivullakin luvataan aitoja "on aitoa lampaan villaa ym" mutta eipä näköjään ole. Joten tarkotan, et kato tarkkaa miltä sivulta tilaat ja toivon todella että sivu lähettää aidot ja voihan se tosin ollakin niin :)

(aito sivu www.UGGaustralia.com)

• desireux

Moikka!

En tiedä yhtään minkä kokoinen jalka sulla on, mutta mulla on myynnissä 40 kokoiset UGG classic tall chestnut saappaat. Olen itse ostanut kengät suomalaiselta myyjältä mutta kengät osoittautuivat itselleni hiukan liian isoiksi. Saappaat ovat huuto.netissä myynnissä, laitan tänne osoitteen. Itse maksoin kengistä 147€, kaupassa Suomessa 265€. Nyt myisin saappaat 145€, sis. postikulut Suomessa, Turusta noudettuna saappaat saat 135€. Mukaan laatikko ja hoito-ohje laput. Kengillä on vain kävelty pieni matka ulkona, eli uudenveroiset.

Ostin 40 koon, koska mulla on jo lyhytvartiset aidot UGG saappaat samaa kokoa. Näistä pitkävartisista kuitenkin kantapäät nousee joten aion ostaa pienempää kokoa olevat heti kun saan nämä myytyä.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=120105074

Järkeviä tarjouksia voi laittaa myös mailiini :).

• Dreamteam1

Moi!

Oletko jo saanut saappaat myytyä? Olen juurikin tuollaisia etsinyt :)

• Turhaantunut

Onko joku kuullut sellaisesta nettikaupasta kuin Knoya?? Tilattiin kolmet Uggit (300€), ja nyt tuli tullista kirje että pitää hakea. Ja kengät tulleet Shanghaista!! Ei v****!! Ei lupaa hyvää! Nyt en löydä tuota kauppaa enää mistään.. Luottokortilla maksettiin.. Jotain on nyt opittu.

• nettikauppaurpo

Tilasin myös Knoyalta, nettisivuilta ei käy mistään ilmi että mistä maasta kengät lähetetään, ja tulliselvityspyyntö tuli kyllä ihan puskista, varsinkin kun tästä toimituksesta tuli kengille lisähintaa n. 30€... Toisaalta jos olisin ajatellut asiaa yhtään pidemmälle tilatessa niin olisihan se pitänyt arvata, sillä UGG Australia -kengäthän valmistetaan Kiinassa! Ja halvalla niitä tuskin saa mistään EU-maasta.. Aidoilta UGG Australia -popoilta kyllä vaikuttavat ja nopeastihan ne toimitettiin, harmi vaan kun paketistani löytyi tilaamastani kengästä pitkävartinen versio, vaikka tilasin lyhyen mallin..... Kauppa löytyy edelleen osoitteesta www.knoyastore.com, nyt vaan odottelen vastausta, että onnistuuko kenkien vaihto tai rahojen palautus...

• jen---

Tilasin myös kahdet kengät tuolta knoyastoresta, jonka bongasin facebookin sivupalkista. Mulle ei tullut tullimaksuja ollenkaan, mutta kengät ovat liian pienet ja olisin halunnut vaihtaa ne. Sivuilla luvataan 30 päivän palautus oikeus. Lähetin 6 sähköposti viestiä aiheesta suomeksi ja englanniksi, eikä ole tullut vastausta.Vielä kahdesta eri osoitteesta.
      Huoh! Sit bongasin myös facebookista toisen samanlaisen firman.

Eivät taida olla aidot. Tilasin bailey buttonit chestnutit, kengissä napit ja takana oleva ugg lappu ovat eriväriset kuin kuvassa. Oma moka, halvalla ei saa hyvää :(

Verratkaahan näitä sivuja:
      http://www.knoyastore.com/
      http://www.moncofinland.com/

• Jos haluat ostaa aitoja UGG, pitäisi mennä uggaustralia.com ostaa. Amazon.com on hyvä sivusto, mutta päätti äskettäin veroja, mielestäni hinta teidän puolellanne. Ebay, on olemassa paljon ihmisiä myyvät väärennettyjä UGG, mutta hinta on aito, se on helposti petetty. Löysin äskettäin mielenkiintoisen sivuston, kuten eBay, mutta hinta on halvempi, mutta myös hyvää palvelua. Kuka osti sen?
      http://www.smalltao.com/search?SearchText=ugg&catId=0&page=1

• Anonyymi

UGG suomi on ainakin aivan hanurista,rahat kelpas tuotetta ei ole tullut. tilauksesta aikaa 4 kk. Ja kiinasta tuli joku "tilausvahvistus" pelkkää kusetusta koko lafka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe