Sä luulet vaan, Mä tiedän http://www.digitoday.fi/tiede-ja-teknologia/2008/11/26/netissa-kaikista-tulee-luulotautisia/200830555/66?rss=6
Netissä kaikista
37
3867
Vastaukset
- Tark^katsoja
Luulen että teit tuon avauksen tahallasi. Varmaan yrität ujuttaa minunkin tietokoneelle jotain vakoiluohjelmaa. Luuletko tosiaan että avaan tuon antamasi linkin. Se on täynnä viruksia ja roskapostia. Pistän sinut heti tarkkailulistalleni. Siinä on jo 12000 nimeä.
- lukeva.........
kyllä tää ainakin lääkäriin luottaa enempi ko luettuun ja kokeita jne pitää tehdä enneko sairaudet ees todetaan.Eli se siitä..
- mulla on autismi
sain suuren pistemäärän aspergerliiton nettitestissä.. hakeudunko hoitoon?
- hoitoalan hlö
Tunnettu lääkäri sanoi kerran selanneensa näitä palstoja ja kertoi, että jokaisellahan on aina johonkin tautiin sopivia oireita, vaikkei mitään sairautta ole, minullakin olisi kaikki taudit, jos niitä uskois.
Ei kannata niitä tietoja paljon selailla, jos on herkkäuskoinen. Terve maalaisjärki kehiin! - huono vitsi
hoitoalan hlö kirjoitti:
Tunnettu lääkäri sanoi kerran selanneensa näitä palstoja ja kertoi, että jokaisellahan on aina johonkin tautiin sopivia oireita, vaikkei mitään sairautta ole, minullakin olisi kaikki taudit, jos niitä uskois.
Ei kannata niitä tietoja paljon selailla, jos on herkkäuskoinen. Terve maalaisjärki kehiin!Essunkaa minä tosissani ole. Yksi tuttava on koulunkäyntiavustaja, ja sitten yleisen mielenkiinnon vuoksi lueskelin aiheesta vikipediassa, jossa tuli linkki siihe testeen ja tot tokkiinse piti tehdä. Minkähän mahtaa jos omaa omasta mielestään tiettyjä yksittäisiä luonteenpiirteitä jotka sopisivat aspergeriin. Kuten mielestäni hyvän keskittymiskyvyn, kapea-alaiset mielenkiinon kohteet ja heikot sosiaaliset kyvyt.
- VARMASTIKO
Olen 55vuotias mies tutkittuani netistä terveyspalstoja tulin siihen tulokseen että mi-
nulla on kohdunlaskeuma ja erittäin voimakas
valkovuoto.Mitä teen,onko enää muuta toivoa kun
ongelmajätelaitos. APUVA - Ohjaa tielle hurmion
hoitoalan hlö kirjoitti:
Ei kannata niitä tietoja paljon selailla, jos on herkkäuskoinen. Terve maalaisjärki kehiin!Lyhyen selailun jälkeen huomaan idiotismin.Hyvin yleisenä ja yleisöön yhdyntävänä.Ja asiaan:-Tunnetun lääkärin sanoman syndroomasta vammautuneen mitä kiireimmin on aika rakastua.
- Luostarielämän saloissa
VARMASTIKO kirjoitti:
Olen 55vuotias mies tutkittuani netistä terveyspalstoja tulin siihen tulokseen että mi-
nulla on kohdunlaskeuma ja erittäin voimakas
valkovuoto.Mitä teen,onko enää muuta toivoa kun
ongelmajätelaitos. APUVAApotin kuiskatessa palavan sanan,hohtava tuli luo harmonian.Kuuman syleilyn lakattua avaudut kirjan ihmeisiin.Yksinäisyyden avaruudessa valkovuotokin muuttuu hengen säteilyksi.
- Oikopolku syliin
Luostarielämän saloissa kirjoitti:
Apotin kuiskatessa palavan sanan,hohtava tuli luo harmonian.Kuuman syleilyn lakattua avaudut kirjan ihmeisiin.Yksinäisyyden avaruudessa valkovuotokin muuttuu hengen säteilyksi.
Katsoen kuin ollila,siellä pohjalla on valtava kaipuu.Sama ilmiö vähäosaisella ulkoministerillä.
Lääkärikirjan mukaan malariassa ei alkuvaiheessa ole mitään oireita ja minulla kun ei ole mitään oireita...;))
- MALARIA
Koska oireet ovat samat kun lääkäri sanoo,siis
oireettomat.Varma tapaus MALARIA kirjoitti:
oireettomat.Varma tapausMinäpä lähden tästä sitten ottamaan hieman viskiä, eiköhän niillä "alkueläimet" kuole...;)))
- Juo ja ymmärrä.
Ape62 kirjoitti:
Minäpä lähden tästä sitten ottamaan hieman viskiä, eiköhän niillä "alkueläimet" kuole...;)))
Otappa ainakin lievä litra.Natasha Filippovna,saatikka Aglaja,näistä naisista parilla paukulla hyytyy olennainen.Kolkkokaunotar Sirkka Hämäläinen tuntuu enkeliltä.
- Mitäänsanomattoman terve.
Minulla on suomiliria.5,5milj. vakavasti sairastunut.Oireet:-Löyhä;vilpitön sininen katse,muistuttaa läheisesti häkämiehen tuijotusta.
- Oire.
MALARIA kirjoitti:
oireettomat.Varma tapausKiehtova,kuin sulava lumi.Mihin katosi jussi?Muuten velkaa mulle.Nämä luottohuijarit olohuoneessa haisevat Jyrkiä kehuen.Varma tapaus.Voi kauhia tuota ainaista hymyä.-Nyt vain jokin heittää häränpyllyä,Oire kuvaa siis varmaa tapausta.Varma tapaus on oire.Samapa tuo,lainaan huomenna 100000€.
- Janita84
muistin ottaa kaikki ne vitamiinini ja pillerit kun luin tuon otsakkeen
- puoli!!!
On joskus netti surffailusta hyötyäkin!
Itse totesin googlettemalla, netistä etsimällä sarauteni ja muutaman lääkärikäynnin jälkeen asia olikin niin!
Aina kyse ei ole luulutaudeista! - jeeeeeeeeeeeeeeppp
mulle just kävi näin vähän aikaa sitten :)
- --että---
----kaikissa meissä pieniä vikoja on mutta minus-
ta niitä ei huomaa::::- Saa taas.
Niinpä.Kyky huomata itse viat..vaatiikin ajattelua.Hyvin viaton on kuin aito idiotia.
- aidsilta venäjällä
pietarissa 50% ilotytöistä kantaa hiv:tä ja toi-nen 50% sairastaa tuberkelia,näin vältyt aidsilta kun nussit vain semmosia mitkä yskii
tee kuten minä - Puhuva hevonen.
Dostojevskin huumaavaan maailmaan joutuessaan,ennemmin ,myöhemmin huomaa olevansa idiootti.
- Kavioraapaisijat
Silmittömän talven tuovat ,viivasuut jyki ja masa,
- Parempaa
On hyvä olla luulo sairas vai miksi sitä tautia aiemmin sanottiinkaan, oma-aloitteinen ja kiinnostunut asiasta.
- henkiä...
tunnen monta tapausta jotka netistä ovat löytäneet oireidensa täsmäävän imusolmukesyöpää ja melkein jokaisessa tapauksessa se on sitä ollutkin!
- Kuolla
Luulo ei ole tiedon väärti, kuten sanotaan. Minä taas tiedän, koska sairastan syöpää jota en mene missään tapauksessa hoidattamaan. Joten mitä sitten?
Vaikka se on poistettavissa ja takaisi 2o vuoden lisäajan en siltikään, olen yksi niistä onnellisista jotka saa pian kuolla pois. Eli kiitos kaikille tästä ajasta, voikaa hyvin ja välittäkää läheisistänne, sillä hekin välittävät teistä.- Mustia päiviä,kituuta siinä.
Kuolema on tämä nykymeno.Hylkytuomio vähäosaiselle.Minäkin ajattelen kuoleman tuovan helpotuksen.Kyllä se huolehtii.kotiinsa suruttomaan kaikki.
- --->
Samat/vastaavat tyypit valkkaa nykyisin netin terveyspalstoja jotka aiemmin tilasivat lääkärikirjoja joista löysivät itselleen tauteja ja vaivoja. Kiertävät harhoineen lääkäriltä toiselle ja valittavat kun eivät saa hoitoa. No onneksi yksityispuolella hoidetaan nätä harhojakin kunhan vain luulohulluilla rahaa pisaa.
- Katso ihmistä/näet itsesi.
Perttuli Nahkahaara/Vast.tyyp.on nykyisin vaivaton.Kirjat luettu ja lääkärit koettu.Veret seisauttava huomio.Ole itse oma lääkärisi.
- vain luulotautisen
Katso ihmistä/näet itsesi. kirjoitti:
Perttuli Nahkahaara/Vast.tyyp.on nykyisin vaivaton.Kirjat luettu ja lääkärit koettu.Veret seisauttava huomio.Ole itse oma lääkärisi.
leiman saaneet ovat viimeinkin täältä läytäneet avun vaivoihinsa!
Levittävätköhän samaa propakandaa mitä aikoinaan lääkärikirjan lukijoista leviteltiin? - Nykymeno
vain luulotautisen kirjoitti:
leiman saaneet ovat viimeinkin täältä läytäneet avun vaivoihinsa!
Levittävätköhän samaa propakandaa mitä aikoinaan lääkärikirjan lukijoista leviteltiin?Ei täällä voi sairastaa.Ainakaan köyhä.Omat poppakonstit on löydettävä.Lääketiede löytää ratkaisuja sairauden parantamiseksi.Varaton ihminen on tämän ulkopuolella.Rikas eliitti hyötyy lääketieteestä.Muutamilla vuosilla elämään pitempään.Kivuttomimmin ehkä.Sallii sen köyhä satunnainen kulkija.Vähäpätöisen ihmisen on pyrittävä terveelliseen elämään.Eliitin elämään ei huolta saa tuoda.Pitää hyväksyä matala verotus.Turha on kiukutella.Sinisilmäiset tunnottomat katseet kaikkialla.Aika sammuttaa nekin.
- Osmo ja selitys.
Nykymeno kirjoitti:
Ei täällä voi sairastaa.Ainakaan köyhä.Omat poppakonstit on löydettävä.Lääketiede löytää ratkaisuja sairauden parantamiseksi.Varaton ihminen on tämän ulkopuolella.Rikas eliitti hyötyy lääketieteestä.Muutamilla vuosilla elämään pitempään.Kivuttomimmin ehkä.Sallii sen köyhä satunnainen kulkija.Vähäpätöisen ihmisen on pyrittävä terveelliseen elämään.Eliitin elämään ei huolta saa tuoda.Pitää hyväksyä matala verotus.Turha on kiukutella.Sinisilmäiset tunnottomat katseet kaikkialla.Aika sammuttaa nekin.
Hiipuvana,kuin mereltä valuva usva saapuu Nämä perusparannukset köyhän kansan hyppysiin.IHme.Köyhä kyllä kohta tuntee nahoissaan.Kannustinihmiset kyltymättömässä ahneudessaan syövät hyvin.Tiedotusvälineen lellikki,Osmo selittelee...
- appalakki
Tässä on kyseessä Suggestiosta. Eli siitä että kun ihminen lukee tiettyä asiaa tarpeeksi kauan. Ja kun sairauksilla on samanlaisia oireita ilmetä, ihminen voi helposti uskoa sairastavansa tavallisen pitkään jatkuneen nuhan sijasta esim syöpää.
- onkohan mulla?
mä luin skitsofreniasta tietoa ja huomasin miten minulla sellanen saattas olla hyvinkin. tosin mitään ääniä en kuule enkä harhoja näe. mutta epäilen kaikenlaista, kerran mietin että jospa joku on vaikka laittanu kamerat mun asuntoon (joku salaliittojuttu) tai sitten että takana tuleva auto kai seuraa minua. nämähän on aika skitsoa.
- Aamuvaimo
Hieraisin silmiä..Tuohan on sama ku illalla..
- Ilman leipomoita.
Ehkä lievä sellainen.Minulla on jatkuvasti tarve ostaa olutta.Sitte hipelöin yötä päivää kylmiä purkkeja.Vaimoa kun ei ole.levottoman yön jälkeen tietoisuus hahmottuu.Olutta on.Skitsofrenia on.Pääministerinä Vanhanen on.
- pantaskos
Täydellistä, virheetöntä, ei ole olemassakaan. Turha etsiä vikoja ja puutteita, sillä niitä kyllä löytyy aivan varmasti, meistä aivan jokaisesta.
Parempi on etsiä hyviä puolia ja vaalia niitä!
Sairauksien, vikojen ja puutteiden kyttääminen on samanlaista hölynpölyä kuin horoskooppien lukeminen ja niihin uskominen. Tuleeko niistäkään onnelliseksi?
Painelen menemään iloiten, vikoineni, puutteineni, tai niistä huolimatta ja elän täysillä kaikesta huolimatta. Sama resepti sopii jokaiselle ja niinpä aurinko paistaa vaikka joskus päivä olisikin pilvinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864