Hepun

Mini

Jos nyt jollekkin täällä palstalla ei vielä ole tullut selväksi, niin kerrataan nyt vielä kerran: "Heppu" on ostanut (uuden) Mini Cooper S:n !! Ja eikä tässä vielä kaikki: hän on hankkinut siihen "works" viristyssarjan!!

Ajatelkaa !!

Että oikein viritetty Mini Cooper on saapumassa tammikuussa Suomen Jyväskylään ! Mikä tapahtuma se onkaan! Varmaan tulee armeijan soittokunta soittelemaan fanfaareja ja valtakunnan pääuutiset paikalle, kun "Heppu" ylpeänä kaasuttelee ensi metrejään uudella (worksin sarjalla varustetulla) Mini Coopper S:llä pitkin Jyväskylän raittia!

Tässä tulee epäilemättä Jyväskylän alkuvuoden (ellei koko vuoden) suurin tapaus!

Onnea vielä kerran sinulle "Heppu" !!

7

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppu

Voisit mainostaa mun nykyistä autoa kans, ettei sekään jää epäselväksi. Kuvia tietoo löytyy www-sivuilta > laita googlea kehiin (ollut joskus näyttelyissä).

Kun noin innokas olet niin voisitko tulla purukkaan ?
      Olis varmaan apu tarpeen uusien mini-sivujen teossa.

• Heppu (2)

Heippa! Näyttää siltä, että Heppuja on useitakin. Itse olen vuoden verran käyttänyt kyseistä nimimerkkiä. Joku toinen käyttää samaa nimimerkkiä joko tahalleen tai vahingossa. Eli minä (Heppu) en ole hankkinut Miniä enkä ole hankkimassa. Olen etelärannikolta -en Jyväskylästä. Terveisin Heppu

• Kaide

Eiköhän järkätä oikeen kokoontumisajot ;-) Äkkiäkös mä täältä Hesasta suhaan "ässällä" Jyskälään, kunhan autoni saan. Tulee tuplafanfaarit ! Asiaan: Että joku jaksaa aukoa päätänsä ja heittää vittuilua, luulis olevan parempaakin tekemistä kuten vaikka nenän kaivaminen... Viitaten tuohon alkuperäisen viestin kirjoittaneeseen henkilöön. Odotan että hän reagoi jotenkin tähän "trolliini" ja heittää jotain todella älykästä ;-)

• Heppu
        Heppu (2) kirjoitti:

Heippa! Näyttää siltä, että Heppuja on useitakin. Itse olen vuoden verran käyttänyt kyseistä nimimerkkiä. Joku toinen käyttää samaa nimimerkkiä joko tahalleen tai vahingossa. Eli minä (Heppu) en ole hankkinut Miniä enkä ole hankkimassa. Olen etelärannikolta -en Jyväskylästä. Terveisin Heppu

Tullut useita vuosia käytettyy tätä Heppu nimimerkkiä. En vaan huomannut sun nimimerkkiä täällä. Ehkä se johtuu siitä, kun olen jättänyt suomi24-foorumin väliin muutaman vuoden ajan. Syytä tuskin tarvii sanoa minkä takia ...

Kuules Kaide siinähän olis ideaa ... S:ssä tapaaminen. No ehkä olis fiksumpi jättää se ens kesälle, kun on lämpösempääkin. Toisaalta jos tään keskustelun aloittaja (nimimerkki mini)tulis mukaan, vois sille järjestää vaikka kyydit N-ryhmäläisellä. Ettei vaan tulis minit mieleen kyydissä ...

• Heppu (3)
        Heppu kirjoitti:

Tullut useita vuosia käytettyy tätä Heppu nimimerkkiä. En vaan huomannut sun nimimerkkiä täällä. Ehkä se johtuu siitä, kun olen jättänyt suomi24-foorumin väliin muutaman vuoden ajan. Syytä tuskin tarvii sanoa minkä takia ...

Kuules Kaide siinähän olis ideaa ... S:ssä tapaaminen. No ehkä olis fiksumpi jättää se ens kesälle, kun on lämpösempääkin. Toisaalta jos tään keskustelun aloittaja (nimimerkki mini)tulis mukaan, vois sille järjestää vaikka kyydit N-ryhmäläisellä. Ettei vaan tulis minit mieleen kyydissä ...

Minä eli alkuperäinen nimimerkki "Heppu" olen kirjoittanut tänne ensimmäisten joukossa ja muille autopalstoille jo vuosia.

Nyt näyttää siltä (tämä on täällä suomi24:ssä iso ongelma) että joku pelle on mennyt minun alkuperäisesti rekkaaman "Heppu" nimimerkin varastamaan! Tässä on ilmoitettu myös ylläpitoon eli luultavasti minä tulen saamaan takaisin nimimerkkini mm. tältä Jyväskylän feikki-Hepulta. Koittakaa jatkossa keksiä omat nimimerkit ! Esimerkiksi tälle Jyväskylän "feikki"-Hepulle suosittelen nimimerkkiä "pelle-Heppu" tai "mielikuvitus-Heppu".

Hävettää muutenkin todella paljon, että minut on eräissä yhteyksissä sekoittettu tähän luultavasti alle kouluikäiseen Jyväskylän feikki-Heppuun joka täällä palstalla kertoilee mielikuvitus-masturbaatio tarinoitaan Mini hankinnoistaan!

"feikki-Heppu" lopeta ajoissa ja ja käytä energiasi vaikka peruskoulusi loppuun käymiseen ennenkuin tulet tänne seuraavan kerran unelmoimaan, se on todella lapsellista.

• Pelle-Heppu
        Heppu (3) kirjoitti:

Minä eli alkuperäinen nimimerkki "Heppu" olen kirjoittanut tänne ensimmäisten joukossa ja muille autopalstoille jo vuosia.

Nyt näyttää siltä (tämä on täällä suomi24:ssä iso ongelma) että joku pelle on mennyt minun alkuperäisesti rekkaaman "Heppu" nimimerkin varastamaan! Tässä on ilmoitettu myös ylläpitoon eli luultavasti minä tulen saamaan takaisin nimimerkkini mm. tältä Jyväskylän feikki-Hepulta. Koittakaa jatkossa keksiä omat nimimerkit ! Esimerkiksi tälle Jyväskylän "feikki"-Hepulle suosittelen nimimerkkiä "pelle-Heppu" tai "mielikuvitus-Heppu".

Hävettää muutenkin todella paljon, että minut on eräissä yhteyksissä sekoittettu tähän luultavasti alle kouluikäiseen Jyväskylän feikki-Heppuun joka täällä palstalla kertoilee mielikuvitus-masturbaatio tarinoitaan Mini hankinnoistaan!

"feikki-Heppu" lopeta ajoissa ja ja käytä energiasi vaikka peruskoulusi loppuun käymiseen ennenkuin tulet tänne seuraavan kerran unelmoimaan, se on todella lapsellista.

Tuohan on hyvä nimi ... Pelle-Heppu.
        Kiitos hyvästä ideasta !

Sinusta Heppu (3) taitaakin tulla tään foorumin seriffi. Se onkin tarpeen ...

• Pelle-Heppu
        Heppu (3) kirjoitti:

Kuules Heppu(3) aika rientää ja nyt olis Pelle-Heppu kasvanut aikuiseksi vajaassa puolessa vuodessa. Ei ole peruskoulu kun muisto vaan ...

http://www.kolumbus.fi/heikki.haikonen/alasivut/mini/JCW-001.jpg

Terveisin
        Heppu & Mutkarauta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe