Miten on mahdollista, että hotmail-sähköpostistani on kadonnut deleted-kansiosta vain tietyn lähettäjän lähettämät viestit? En ole niitä itse poistanut. Onko mahdollista, että joku on murtautunut sähköpostiini? Nämä viestit olivat vielä hyvin uusia viestejä, joten tuskin ainakaan mitään aikarajaa on mennyt umpeen, että sähköposti olisi automaattisesti ne viestit poistanut.
Hotmailista kadonnut viestejä
5
654
Vastaukset
- Sähköposti12345
Minulta hävisi suomi24 sesta noin 300kpl
luonnoksiin siirettyjä! saapuneit/lähetettyjä
viestejä. Olin käyttänyt 40% kapasiteetista
joka itsestään??? Oli laskenut 8% et silleen.
Onko kellän käynyt täällä viikolla samoin.
Tai aikaisemmin...
Terv. Ei mikäään pikkujuttu!!!!!! - Anonyymi
Minulta on kadonnut joitakin saapuneita viestejä syys- ja lokakuulta. Edellisen kerran kävin Hotmailissa viikko sitten, ja ne viestit olivat tuolloin vielä siellä.
Eilen ne olivat kadonneet - eivät siis olleet poistetut -kansiossa eivätkä missään muuallakaan. Jos olisin ne poistanut, niin olisin saanut ne poistettujen kansiosta palautettua vaikka olisin poistanut ne sieltäkin.
Tiettävästi ei ole hävinnyt kuin yhden lähettäjän viestejä, muita viestejä on kymmenittäin niiltä päiviltä jolloin olen saanut nämä viestit ja myös viimeisen viikon ajalta on joka päivältä viestejä saapuneissa.
Viestit olivat tulleet saapuneet-kansioon, eivät roskaposti-kansioon.- Anonyymi
Joissain roskalaatikoissa on autohävitys tietyn ajan kuluttua.
- Anonyymi
Joissakin ohjelmissa voi säätää missä ajassa viesti häviää vastaanottajalta. Varsin kätevä systeemi jota olen käyttänyt jo pitkään.
- Anonyymi
Minulle tuli ilmoitus myös katoamisesta:'
http://securitassafety.com/zigzagm.php?utm_source=worm&utm_campaign=amnesty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738