Miten sais otettua yhteyttä noihin maajusseihin nyt jälkeenpäin? Tietääkä kukaan.Itse en ole sellainen ihminen että kehtaisin julkisesti lähteä kumppania etsimään ohjelman välityksellä.
Eihän noista tunnu paria kaikista tulevan.
miten yhteyttä?
5
2296
Vastaukset
- Mutta enpä usko
Itse voisin ottaa yhteyttä Miaan. Juuri oikean oloinen minulle, ja kaunis. No, en tosissani elättele sellaista toivetta, mutta jos voisin, niin ottaisin yhteyttä :)
- kayttaja
Taitaa olla kaikki maajussit naamakirjassa ja morsiammetkin. Osa myös irc-galleriassa.
Ja naisten kokonimet oli lehdistötiedotteessa
http://www.aamulehti.fi/uutiset/viihde/Maajussit valitsivat morsiamensa/116048
Kyllä ne netistä löytää halutessaan.- anniinu
En ole ikkään tutustunut koko facebookkiin niin jotenkin tuntuu kovin korkealta kynnys lähtä sitä kautta etsimään..
Enpä muuta löytänyt netistä kuin tuon facebookin, jossa näköjään oli.
- Muuan typy.
Kysyisin samaa kuin keskustelun aloittaja. Ilmeisestikkään monista ei taitanut paria tulla. Olisi mukava tietää, josko maajusseihin saa/voi ottaa yhteyttä ohjelman jälkeen. Eipä heitä kaikkia kuvagallerioista löydä.
- KyssäriK
MTV3:sta. Kyllä niillä yhteystiedot on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575