Opaskirja Azorivaelluksille/patikoilla

Pian lähdössä

Tietääkö täällä kukaan hyvää opaskirjaa suomeksi tai englanniksi Azoreille? Olen lähdössä parin kuukauden päästä Sao Miguelille ja tarkoitusena on vaeltaa/patikoida saarella mahdollisimman paljon.

3

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästä linkistä, http://www.trails-azores.com/, löydät kuvaukset kaikista virallisista vaelluspoluista Azoreilla. Omilla kotisivuillani ovat kuvaukset suomeksi tusinan verran vaelluspoluista São Miguelin saarella, jonne olet oletettavasti tulossa. Kotisivuilleni pääset napsauttamalla nimimerkkini vieressä olevaa pikkuikonia.

Ponta Delgadassa, São Miguelilla, myytäneen myös englanninkielisiä vaelluspolkukuvauksia. Suositan tarkistamaan asian Solmar Avenida Centerissä sijaitsevasta kirjakauppa Livraria Solmarista. Netissä olevien kuvauksien perusteella pääset hyvin vaellussuunnittelun alkuun. Solmar Avenida Center on Ponta Delgadan ainoa pilvenpiirtäjä ja se sijaitsee rantakadulla (Avenida Infante Dom Henrique).

Vaelluspolkuja on käsitelty tällä palstalla aikaisemmin. Ne keskustelut löydät tämän palstan yläosassa sijaitsevalla hakutoiminnolla "Hae". Käyttämällä laajaa hakua voi sulkea pois epäolennaiset hakutulokset. Vastaan myös mielelläni mahdollisiin lisäkysymyksiisi.

• Sunflower Books ,UK, http://www.sunflowerbooks.co.uk/, on julkaissut kirjasen Azores, Car Tours and Walks, 5th Edition. Kirjasen kirjoittaja on Andrea Stieglitz. Kirja maksaa täällä Ponta Delgadassa 15,50 e. Vaellusreiteistä on myös ollut saatavana kuvauksia per reitti ja matkailutoimistosta, http://www.visitportugal.com/NR/exeres/3B771CAB-0AF2-436F-8796-36E5FBF824DB,frameless.htm, rantakadulla saa ilmaiseksi yleisesitettä vaellusreiteistä.

Kotivuilleni pääsee galleriasivultani näpäyttämällä sivun yläsosassa olevaa tervehdystä "Aurinkoiset terveiset Azoreilta".

• Pian lähdössä

Kiitos linkeistä! Sivuillasi olen käynyt jo aikaisemminkin, hyvät sivut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58