Ikävä sua

Sara

On marraskuun pimeä ilta, lauantai-ilta. Jo satanut lumi on sulanut pois hiljalleen ja maa on taas musta. Puen lenkkivaatteet päälleni ja lähden ulos. Kylmä ilma ja sade lyö kasvoihin, mutta sillä ei ole väliä. Elämä on pysähtynyt muutenkin, muuttunut. Koti on täynnä äänekästä hiljaisuutta. Kylmyyttä ja teräviä sanoja. Vaikka mä tiesin, että näin voi käydä, kun leikkii tulella, halusin silti.

Mä kävelen pimeydessä. Mä niin haluaisin nähdä sut. Tuntea sun kädet mun ympärillä. Aistia sun lämmön, sun tuoksun. Mä voisin tulla, mutten uskalla. Mietin jos suututkin. Pysähdyn ja käännyn. Ei. Jatkan matkaani. Tuntuu ettei jalat toimi. Sydäntä kirvelee. Laitan korvanapeista soimaan tutun kappaleen ja lähden juoksemaan. Juoksen ja juoksen. Vain märkä asfaltti vilisee allani, kun juoksen kauemmas susta.

Mä en olis ikinä halunnut ajautua tällaiseen tilanteeseen. En olisi edes uskonut että joku voi näin vahvasti sekoittaa mun ajatukset ja tunteet. Että voisin jonkun lähellä tuntea sellaista mitä tunnen sun lähellä. Ja kaikki ne tunteet ja ajatukset on niin väärin. Silti meidän tarina on kaunis.

Kotiudun takaoven kautta. Ylhällä on hiljaista. Lapset nukkuu. Tv on päällä. Huikkaan meneväni saunaan samantien. Löylyt saa ihon nousemaan kananlihalle. Kasvot on sateesta ja kyyneleistä märät. Heitän lisää löylyä ja painan pääni polviin. Tekisi mieli kirota ääneen. Tuntuu et tää tilanne on mahdoton. Mun ajatukset on mahdottomia.

Sä et arvaa kuinka paljon mä kaipaan sua. Sun pehmeää ääntäs kun kuiskaat mun korvaan jotain. Sun kosketusta kun hellästi hipaiset mua. Sun käsiä jotka vaeltaa mun vartalolla. Sun turvallista syliä, pehmeitä suudelmia. Sua, kaikkea.

Sanoin sulle joskus, että älä koskaan sano mulle mitään, mitä et tarkota. Sanoin sen silloin kun nojasin sun olkapäähän ja kuuntelin kun hyräilit Juicee. Ole minulle ihminen... Sillä kaikki muu satuttais enemmän kuin mikään muu.

Vaikka olo on särkynyt, en voi olla katkera tästä. En pysty, vaikka joskus luulin. Välitän susta ihan liikaa. Halusin vain kertoa...

-Sara-

0

1731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        45
        7372
      2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        32
        4068
      3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        57
        3605
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        50
        3130
      5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        17
        2806
      6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        51
        2314
      7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        53
        2307
      8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
        Ikävä
        37