mikä tuo SAP oikein on kun kaikki tyypit jotka on siihen jotenkin yhteydessä repii aivan saatananmoisia palkkoja! oon kässännyt että se on joku saksalainen hallintaohjelma mut mikä siitä tekee niin erikoisen että ne jotka sillä koodailee tienaa enemmän kuin presidentti?
SAP?
4
491
Vastaukset
- The Rat
Softaahan se sappikin vain on. Jos nyt en ihan väärin väitä, niin toiminnanohjausjärjestelmä - sieltä suuremmasta päästä.
Kyseessä siis kallis softa, joka pitää vielä integroida olemassaoleviin järjestelmiin. Ja tuo integrointi maksaa. Syy maksulle on ihan markkinataloudellinen. Kysynnän ja tarjonnan laki. Tällä hetkellä sappiosaajia on vähemmän kuin kysyntää olisi, joten pyytää voi paljonkin. Toisaalta muutaman vuoden kuluttua tilanne voi olla toinen. :)- sapärräkolmonen
Joo. Taitaa olla myös kohtuu monimutkainen järjestelmä. Koko järjestelmää ei tietääkseni pysty edes kukaan ihminen yksin hallitsemaan täysin. Jotkut lukevat proffiksi aiheena SAP ja siitä joku osaalue ym. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta näin muistelisin.
- The Rat
sapärräkolmonen kirjoitti:
Joo. Taitaa olla myös kohtuu monimutkainen järjestelmä. Koko järjestelmää ei tietääkseni pysty edes kukaan ihminen yksin hallitsemaan täysin. Jotkut lukevat proffiksi aiheena SAP ja siitä joku osaalue ym. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta näin muistelisin.
Eihän sitä toki pysty täysin hallitsemaan kukaan, mutta eipä kyllä tarvitsekaan. :)
- Nero Burner
kuinka jampot ja jamppoliinat, jotka yrittävät tehdä sillä jotain tuottavaa, repivät hiuksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748