mikä tuo SAP oikein on kun kaikki tyypit jotka on siihen jotenkin yhteydessä repii aivan saatananmoisia palkkoja! oon kässännyt että se on joku saksalainen hallintaohjelma mut mikä siitä tekee niin erikoisen että ne jotka sillä koodailee tienaa enemmän kuin presidentti?
SAP?
4
508
Vastaukset
- The Rat
Softaahan se sappikin vain on. Jos nyt en ihan väärin väitä, niin toiminnanohjausjärjestelmä - sieltä suuremmasta päästä.
Kyseessä siis kallis softa, joka pitää vielä integroida olemassaoleviin järjestelmiin. Ja tuo integrointi maksaa. Syy maksulle on ihan markkinataloudellinen. Kysynnän ja tarjonnan laki. Tällä hetkellä sappiosaajia on vähemmän kuin kysyntää olisi, joten pyytää voi paljonkin. Toisaalta muutaman vuoden kuluttua tilanne voi olla toinen. :)- sapärräkolmonen
Joo. Taitaa olla myös kohtuu monimutkainen järjestelmä. Koko järjestelmää ei tietääkseni pysty edes kukaan ihminen yksin hallitsemaan täysin. Jotkut lukevat proffiksi aiheena SAP ja siitä joku osaalue ym. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta näin muistelisin.
- The Rat
sapärräkolmonen kirjoitti:
Joo. Taitaa olla myös kohtuu monimutkainen järjestelmä. Koko järjestelmää ei tietääkseni pysty edes kukaan ihminen yksin hallitsemaan täysin. Jotkut lukevat proffiksi aiheena SAP ja siitä joku osaalue ym. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta näin muistelisin.
Eihän sitä toki pysty täysin hallitsemaan kukaan, mutta eipä kyllä tarvitsekaan. :)
- Nero Burner
kuinka jampot ja jamppoliinat, jotka yrittävät tehdä sillä jotain tuottavaa, repivät hiuksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164