ei jaksa enää...

8kk takana

en jaksa enää tätä lopputyötä! 8kk takana ja tästä sitten saa 15 op.tuntuu ettei koko työssä oole järkeä ja kieliasuun ja lähteisiin ei enää jaksa kiinnittää huomiota.
loppurutistus olisi vielä, mutta niin väsyttää ja ahdistaa!

4

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opintotuki

Tuossa tilanteessa on tietysti kaikkein viisainta jättää homma sikseen. Siten saa harmiteltavaa koko loppuelämäkseen ja voi pikkukännissä kertoa kavereilleen "Olisinhan minäkin muuten maisteri, mutta se gradu jäi pikkuista vaille vaiheeseen - silloin joskus." Näitä tarinoita on kuultu, mutta ainakin yksi lisää vielä sekaan mahtuu.

• samassa veneessä

Mitäs vinoilet opintotuki. Minulla on ihan sama tilanne kuin ap kirjoittajalla ja takana jo puoli toista vuotta gradun kanssa eikä naurata yhtään. Koko gradu tiedoston avaaminen jo tökkii niin pahasti saati että tekisi jotain korjauksia, lisäyksiä jne.

Minullakin homma on enää loppurutistuksesta kiinni. En aio luovuttaa missään nimessä enää tässä vaiheessa. Mutta minulla on vuoden sisälle mahtunut avoero ja muutenkin yksityispuolella ollut tuulista. Sitten vielä terveys ja rahahuolia... joten kyllä siinä keskittyminen menee valitettavasti ja voimat.

Mutta vaikka sitten rauhallisemmalla tahdilla, mutta kuitenkin periksi ei anneta. Kyllä ne lauseet ja pilkut ja kappaleet vielä löytää viimeisen paikkansa jonain päivänä ja meillä on gradu.

Ei luovuteta! Hengähdys ennen loppukiriä ja siinä se on.

• 8 kk takana
        samassa veneessä kirjoitti:

Mitäs vinoilet opintotuki. Minulla on ihan sama tilanne kuin ap kirjoittajalla ja takana jo puoli toista vuotta gradun kanssa eikä naurata yhtään. Koko gradu tiedoston avaaminen jo tökkii niin pahasti saati että tekisi jotain korjauksia, lisäyksiä jne.

Minullakin homma on enää loppurutistuksesta kiinni. En aio luovuttaa missään nimessä enää tässä vaiheessa. Mutta minulla on vuoden sisälle mahtunut avoero ja muutenkin yksityispuolella ollut tuulista. Sitten vielä terveys ja rahahuolia... joten kyllä siinä keskittyminen menee valitettavasti ja voimat.

Mutta vaikka sitten rauhallisemmalla tahdilla, mutta kuitenkin periksi ei anneta. Kyllä ne lauseet ja pilkut ja kappaleet vielä löytää viimeisen paikkansa jonain päivänä ja meillä on gradu.

Ei luovuteta! Hengähdys ennen loppukiriä ja siinä se on.

sain valmiiksi ja ny lähetän voimia sinne sinulle! kyllä se siitä:) vieläkin pyörii mielessä, enkä ole täysin tyytyväinen lopputulokseen, mutta ei siitä maailamaa parantavaa työtä tarvitsekkan tulla. kunhan sen saa valmiiksi:) tsemppiä!

• samassa veneessä
        8 kk takana kirjoitti:

sain valmiiksi ja ny lähetän voimia sinne sinulle! kyllä se siitä:) vieläkin pyörii mielessä, enkä ole täysin tyytyväinen lopputulokseen, mutta ei siitä maailamaa parantavaa työtä tarvitsekkan tulla. kunhan sen saa valmiiksi:) tsemppiä!

Onnea sinulle urakan päättämisestä. :)

Olen yrittänyt takoa päähäni tuota, että se on vain lopputyö ja kunhan sen saa valmiiksi niin sitä kukaan edes oikeasti lue. Mutta kun silti rima tuntuu olevan minulla korkealla enkä oikeen saa tartuttua viimeistelyyn. Turhauttaa ja ärsyttää.

Kiitos kuitenkin tsempistä. Tulee tarpeeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48