♥
laula satakieli,
laula
kauniin sävelin
laulu rakkauden
synkkä päivä
kirkasta sulosävelin
suruasi vaieten
katsoo kelmeä kuu
salaisuuden
säilyttää sen
kipeimmän
ihmisen kokoisen
ikävän luo rakkaan
♥
laula satakieli
12
286
Vastaukset
- joutsenia lammella
jäin kaipaamaan.
- padme_amidala
..jokaisella runolla on aiheensa, joka tulee siitä mielialasta, jolla kirjoittaa. Tämän runon aihe on ikävästä syntynyt surumielisyys, jollet sattunut huomaamaan.
Ruskasta en kirjoita koskaan. Joutsenistakin hyvin harvoin kuvaamaan harmonista ikuisen rakkauden olotilaa, seesteisyyttä.
Tilauksesta näitä rakkausrunoja en voi kirjoittaa, jollei tilaaja satu olemaan rakkauteni kohde, jolloin pystyn sitomaan osan tunteesta pehmeällä langalla sukkapuikoilla kudottuun sydämen lämmittimeen.
Hyvää päivänjatkoa sinulle ja kiitos palautteesta. - siinä olis
padme_amidala kirjoitti:
..jokaisella runolla on aiheensa, joka tulee siitä mielialasta, jolla kirjoittaa. Tämän runon aihe on ikävästä syntynyt surumielisyys, jollet sattunut huomaamaan.
Ruskasta en kirjoita koskaan. Joutsenistakin hyvin harvoin kuvaamaan harmonista ikuisen rakkauden olotilaa, seesteisyyttä.
Tilauksesta näitä rakkausrunoja en voi kirjoittaa, jollei tilaaja satu olemaan rakkauteni kohde, jolloin pystyn sitomaan osan tunteesta pehmeällä langalla sukkapuikoilla kudottuun sydämen lämmittimeen.
Hyvää päivänjatkoa sinulle ja kiitos palautteesta.ollut kaikki
- Elina.
sama kuva painun minunkin mieleeni.
- padme_amidala
siinä olis kirjoitti:
ollut kaikki
..ymmärrän näkökantasi : )
Ehkä sellainen joku kaunis päivä putkahtaa mieleen : ) - padme_amidala
Elina. kirjoitti:
sama kuva painun minunkin mieleeni.
.ö. on kieltämättä kaunis aihe, josta saa herkän runon.
Kiitos sinullekin palautteestasi : )
- *MURUKULTA*
Vaikea nostaa mitään tästä, koska tämä runosi on niin kokonainen paketti.
Silti pikkusen haluan kuiskata, että nuo kaksi viimeistä saa huokauksen.
Satakielenlaulua kaipaisikin tähän pimeään, vesisateiseen aamuun!
Mutta koitetaan kestää tämäkin pvä. Kiitos tästä, padme_ ja kiitos muustakin!! :)- padme_amidala
..nyt kun kiitit "muustakin" on minun julkisesti tunnustettava, että lähetin sinulle tukevan viestin tämän palstakuohun keskellä. Aatteles, miten ne palstahämyt tulkitsevat kirjoituksesi *nauraa*
Niille palstahämyille tiedoksi, että rakastan vain sitä yhtä ja samaa miestä jo kolmatta vuotta, että silleen...
En saanut itsestäni mitään iloisempaa irti tänä aamuna, eikä minulla ole pöytälaatikossa muuta kuin itsesensuurin tallettamia tekeleitä, joita en halua tänne laittaa. Jos laittaisin liian kuumaa tavaraa tänne, tuntisin itseni "isojen poikien kioskilehdeksi". Ne pöytälaatikkorunot kuuluvat kahdenkeskisiin hetkiin, jolloin voin kuiskutella ne suoraan kohteen korvaan.
Porskutellaan vaan lätäköissä tänä aamuna tomerasti. Kyllä ne kumpparit pitävät sukat kuivina ja lämpöisinä.
Mukavaa keskiviikkoista sinulle : )
- sulle
lauloin lauluja minä kesän verran
jos en lähde, kohta olen luona herran
tulen takas kun kesä koittaa
valo synkkyyden kun voittaa
kuuletko sä silloin mua
sallitko myös rakastua- padme_amidala
..kiitos hyvästä palautteestasi : )
viihtyy täs lukiessa ja satakielen laulaessa illan jatkoja padmelle
- padme_amidala
..positiiviesta palautteestasi ja hyvää illan/aamun jatkoa sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999