Kun puhun noin 23 min alkaa puheääni pätkiä. 26 min kohdalla tilttaa kamera ja sitten katkeaa yhteys.
Olen käynnistänyt skypen uudelleen. Ei auta.
Olen käynnistänyt modeemin uudestaan. Ei auta.
Kun käynnistän koneen uudelleen, niin vasta sitten toimii.
Olen päivittänyt skypen, mutta ongelmani ei poistunut.
Minulla on kamera ja vastapuolella myös. Minulla on 2 megan liittymä itselläni. Ennen oli hitaampi ja sama vika silloinkin.
Mikä ihmeen puskuri tai muisti tulee täyteen? Olen asiaa monelta tiedustellut, mutta vielä kukaan ei ole osannut vikaa löytää.
Seuraavaksi irrotan creativen kameran ja kokeilen kestääkö yhteys silloin kauemmin.
apua, kiitos
4
1098
Vastaukset
- vilmaroosa
Mulla on XP
- Poro1
syö sitä kaistaa ja tehoa... Kokeilepas kerrankin ilman kameraa, niin saat puhuttua pidempään...
:)- vilmaroosa
Mulla on nyt 2 megan yhteys. Ennen oli vain 1 megan kiinteistökaista, joka jakautui muidenkin käyttäjien kesken. Ihan samalla tavalla skype tilttas 26 min kohdalla silloinkin.
En siis oikein usko, että kamera liikaa tehoja vie ja miksi se tapahtuu aina samaan aikaan.
Olen nyt poistanut kameran ja kokeilen ilman sitä.
- Temppi,
Täynnä?
Kamerahan ilmeisesti tallettaa videon temppiin ja jos sen sallittu tilavuus tulee täyteen on loppu käsillä.
Tämä on vain villi arvaus, mutta vastavaa on jsokus koettu joidenkin muiden ohjelmien kanssa, jossa tempin tyhjennys on auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194