Eli siis etsin jotain ihanaa animea!Sellaista nuorten rakkaudesta kertovaa... Missä on sini tukkasia, vähä puheisia poikia ja toheloita rakastuneita tyttöjä. Tajusitteko?
Tarkemin sanottuna etsin Sohjo animea.
Nämä olen katsonut:
Itazura na kiss
Ranma½
Inuyasha
Marmeladi boy
kamikaze kaitou jeanne
full moon
Shugo cahara!
Sugar sugar rune
Daa!Daa!Daa!/Ufo Baby
Etsii Animee
6
576
Vastaukset
- toku
noin Karen on ihan hyvä...
- Mill
Lovely complex tuli mieleen.
Kimikiss Pure Rouge. Voisi olla hyvä sulle. Clannad, En ole itse katsonut joten en tiedä.
- manga/anime
Joo minulla olis muutama aika hyvä sarja
Dn angel: Siinä on siinä sellainen poika joka on rakastanut yhteen tyttöön.
Ja toinen on: School rumple: kertoo tytöstä joka on ihastunut yhteen poikaa. ...mutta tuli ainakin mieleen tuo Power!!-niminen manga,jota luin yhden osan verran ja siihen tyssäs (ei ollut ihan mun mieleen).Siinä päähenkilönä on tyttö,joka haluaisi päästä arvostettuun kouluun,jotta voisi pitää tytöille tarkoitettua hänen mielestään ihanaa koulupukua,tosin rakas isäpappa järjestää tytölle sellaisen järkytyksen ilmoittamalla,että tyttö menee kyseiseen kouluun poikana,että voisi jatkaa isänsä unelmaa koripalloilijana (?).No,ainakin siinä ensimmäisessä tyttö tykästyy kämppikseensä,joka pelaa samassa joukkueessa kuin tyttö itsekin.En tosin tiedä tykkäätkö kyseisestä mangasta enkä tiedä,onko Power!!-sarjasta tullut ihan animea Suomen ulkopuolella.
- Jou-hanna
tässä joitakin joita mieleen tuli, kaikki ei kouluanimea kylläkään ole.
Pretear (sinihiuksisia miehiä, oi kyllä)
Hanbun no tsuki ga noboru sora
Fruits Basket
Chobits
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927