Kyllä se vaan niin on, että härkä sopii kauriille. :) Olen itse kaurisnainen, ja jostain syystä olen härkämiesten kanssa ollut aina kaikista luonnollisemmin oma itseni. Härkää ei tarvitse jännittää, ja jostain syystä minusta tuntuu että tämän merkin edustajat tietävät mitä ajattelen tai mitä haluan sanoa ennen kuin olen edes aukaissut suutani.
Tämä blastaus saattaa toki johtua siitäkin, että taisin eilen illalla ihastua. :)
kauris&härkä
4
1318
Vastaukset
- punastut
mikä on ikäsi ja kauanko olette tunteneet
- yenisa
Joo, olen kauris myös ja härkä on ollut suurin rakkauteni, myös parasystäväni on härkä!
- härkäneiti
seurustelen itse kaurismiehen kanssa ja ongelmia riittää , en aina oikain ymmärrä häntä . ite kun olen tyypillinen härkä , siis jääräpää.
- faass
Minä olen härkänainen ja seurustelen mieheni kanssa joka on kauris. Hän on ensirakkauteni ja toivottavasti myös viimeinen :) Tulemme todella hyvin toimeen, vaikka välillä tulee joitakin erimielisyyksiä ja olen huomannut sen että kaurismieheni tekee joskus todella pienistä asioita suuria asioita :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224