MITEN SINULLE KÄVISI

~Eläinrakas~

Miten sinulle kävisi,jos joutuisit itse tappamaan eläimen,jonka sitten söisit.

Moni Babe-possun katsoneista alkoi kasvissyöjäksi.

Minä en pidä lihasta,kalalle olen hengenvaarallisesti allerginen.
Kana nyt menisi,mutta kun näin tv:stä broilerinkasvatusta,niin ei tee sitäkään mieli.

Voisitko katsoa esim. hevosta silmiin ja sanoa:kalautampa sinut kuoliaaksi,koska haluan että sinun lihaa on makkarassani.

Kokeiolkaapa olla irvailematta ja vastakaa vain kysymykseen.Ei kysymyksen viereestä!

3

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieluiten söisin itse tappamiani eläimiä. Metsästäisin tai kasvattaisin lihani itse, jos se olisi mahdollista. Kaupan lihasta kun ei tiedä mistä olosuhteista ne eläimet tulee ja mitä niille eläimille on syötetty.

Naapurilla oli oven pielessä roikkumassa viisi peuranpäätä, kun kävin tänään kylällä. Ihan sööttejä, vaikka oli pelkät päät jälkellä. Täytyy kysyä, jos sais sieltä taas peuramakkaraa. Oli tosi hyvää se mitä sain viime vuonna.

• papu-apu

rupeaisin kasvissyöjäksi.
      Kyllä ihminen pärjää ilman lihansyöntiä aivan hyvin,kasvissyöjät on usein terveempiäkin kuin runsaasti lihaa syövät ihmiset.

• syömäri..

Minulla oli sellainen vaivaispossu, jonka nimeksi annoin Hutikuti. Tuolla pajan takana oli karsina jossa sitä syötin ja söin sen sitten jouluna itse.
      Tosin, eno sen pisti hengiltä. Katsoin sen. Pienellä käsiaseella naps ja puukko katosi pahnoihin joksikin aikaa, kun kaula avattiin.
      Lampaita kasvo ja katsoin kun aika koitti ja joutui lopettamaan. Siihen aikaan lopetusväline oli isopaja vasara. Kyllähän sillä oli heijastuliikkeet ennenkuin lopputuli. Evääksi sekin tuli.
      Sitä arkitodellisuutta tämä oli elämästä.
      Eli ravinto piti saada ja ei ne lantut riittänyt, eikä porkkanat ja perunat ilman lisäkkeitä.
      Suolatiinussa se säily.
      Eli jos palataan aikaa taaksepäin vielä, niin ei minulle ainakaan huonosti käynyt.
      Lihakauppaa ei niin ollut, se löytyi itseltä.
      Tuhraa sitä hienosäätämään näitä elämän karuja todellisuutta, se voi tulla koska vain, jos tiukille mennään. Oma possu kasvamaan keväällä ja talvipossu on poikaa suolatiinussa kun nälkä yllättää. Kuinka sitä luullaan, että aina olisi K-Heikillä vihanneksia riittävästi. Vai onko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4983
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4219
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2105
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1483
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94