maikkarin

luukku.com

MTV3 on aika tehokkaasti rahastava laitos. Tämä tuli taas eteen, kun ajattelin lopettaa luukku.com sähköpostiosoitteeni roskapostien vuoksi. En löytänyt maikkarille sähköpostiosoitetta, johon ottaa yhteyttä vaan maksullisen puhelinumeron. Roskapostista pääsee kyllä eroon mutta rahalla, taas.
Mitenkähän siitä pääsee eroon nätisti, kun oma s-postiosoitteenikin jo lähettelee postia.

4

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ilmaisposti

niin yksinkertaisesti vaan hylkäät sen pitkiksi ajoiksi etkä kirjaudu, kyllä se loppuu aikanaan automaattisesti. Kaikki ilmaiset postit vaatii tiettyinä väliaikoina kirjautumisen tai muuten ne lakkaa olemasta.

• todettu

Minulla on luukussa kaksi postiaskia.

Toinen aski on täyttynyt roskista ( 3300 avaamatonta viestiä ) ja toisessa ei ole yhtäkään, mutta sekin on fyysisesti täysi, silläkään ei voi lähettää, eikä vastaanottaa postia.
        Elikkä askit on ilmiselvästi kytketty saman muistin perään.

Hätä ei ole tämän näköinen, vältän olemasta luukun siakas, koska muitakin maksuttomia toimivampia on vakituiseen käyttöön.

Joskus, jos tarvii netissä sähköpostiosoite johonkin antaa, niin anna tuon roskalaatikon osoiotteen ja poistan sieltä parisataa viestä, että pystyy asioimaan. Muuten pitäköön luukku roskansa, maksulliset lisämuistit ja suodattimensa.

Joskus olen etsinyt yhteystietoa luukun operaattorille, että olisin pyytänyt sulkemaan postilaatikkoni, mutta sellaista ei löydy.
        Asia on tuolla huonosti hoidettu.

• Pienen metsästämisen jälkeen löyty.

Luukku.com on MTV3 Internet -palvelu.
      Palvelun vastaava henkilö on Juha Juosila, sähköposti on etunimi.sukunimi @ mtv3 . fi.

Domainin perusteella tiedot ovat:

Administrative Contact, Technical Contact:
      MTV Oy hostmaster@plenware.fi
      Ilmalantori 2
      MTV3
      Helsinki, Helsinki FI-00033
      FI
      358 50 5123 880

Nämä eivät välttämättä ole oikeita kohteita osoittaa palvelun sulkemista koskevia pyyntöjä joten suosittelen koittamaan palautelomaketta:
      http://www.mtvmedia.fi/yhteystiedot/index.shtml?palaute

• Kiitos tiedosta. Olen yrittänyt etsiä niitä, mutta en ole löytänyt. Kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5104
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4258
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2431
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1898
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1511
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1227
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1154
    Aihe