Pieksämäellä on vissiin useampikin yksityinen hammaslääkäri? Kertokaapas kokemuksia, minne niistä kannattaisi mennä viisaudenhampaita poistattamaan! Kiits jo etukäteen :)
Yksityiset hammaslääkärit
8
1472
Vastaukset
Rautpalo Lampolahdenkadulla
- asdjjafs jfaä
Rautpalo pilasi minun terveet ehjät hampaat, toinen yksityislääkäri teki ison työn että sai osan pelastettua, enkä ole ainut. että kannattaa varmaan mennä sinne
- on hyvä mies
Istvan Török.
Voi olla, että menee aikaa ennen kuin saa toimenpideajan. Mutta täysammattilainen hän on.- kamalaa!
Tämä on varmaan vitsi?!? Paitsi että mua ei ainakaan naurattanut hänen käsittelyssään viisauden hampaan poistossa.
- *hymy*
Mikko Rautpalon vastaanotolle. Minulta on ottanut viisaudenhampaan todella hyvin pois. Suosittelen.
- minä vaan
Suosittelen tapio puolakkaa, lidlin vastapäätä on toimipiste. Osaavaa ja todella ystävällistä porukkaa. Vasta multaki poistettiin alhaalta molemmat viisaudenhampaat :)
- hammas peikko
frilanderin tiina on hemmetin hyvä tohtor.. poistanut multa joskus aikanaan hampaita siilin koululla. en tiedä missä nykyisin on. pelotti aikanaan mennä hammas lääkärille ja hampaat oli aika huonossa kunnossa mutta tiina osas nii hyvin hommansa että ei pelottanu mennä sinne.
- siellä missä mahorkka haisee
lohkesko? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576