Minulla on vanha Telefunken VM4100-mallinen videokamera ja en ole nyt käyttänyt sitä vuosiin, mutta eilen otin sen pois "naftaliinista" ja kokeilin. Minulla on siitä pari kysymystä, joihin toivon vastauksia. Siinä on aika huono akku; myydäänkö kameraan sopivia akkuja Suomessa? Kuinka saan videokameran kasettiin nauhotetun matskun tietokoneelle? Muuttavatko videoliikkeet noita kasetteja DVD- tai CD-muotoon?
Kiitos...
vanha videokamera
5
1004
Vastaukset
- myynnissä..............
- oldie goldie
Nyt pääsee kuvaamaan!!!
- Digiootti
Tallentaako tuo kamera videot VHS-c kasetille?
Analokiset videot voi siirtää tietokoneelle sillä kameralla, tai vhs nauhurilla ja vhs-c adapterilla.
Videoiden siirto firmojakin löytyy, mutta hinta voi olla korkeahko.
Alan harrastajillakin moinen operaatio onnistuu pikkurahalla.- oldie goldie oldie
Taitaa se olla VHS-c-kasetti. Sellainen pieni. En tiedä noista nimistä, mutta sellaine pieni kasetti siellä on. Tietääkö joku millanen liitin kameran ja tietokoneen välillä pitää olla? Tai mistä sellasen vhs-c-adapterin voi hankkia. Saako niitä ihan tavallisista audio/videofirmoista jne. Anteeksi, että olen näin tietämätön...
- Digiootti
oldie goldie oldie kirjoitti:
Taitaa se olla VHS-c-kasetti. Sellainen pieni. En tiedä noista nimistä, mutta sellaine pieni kasetti siellä on. Tietääkö joku millanen liitin kameran ja tietokoneen välillä pitää olla? Tai mistä sellasen vhs-c-adapterin voi hankkia. Saako niitä ihan tavallisista audio/videofirmoista jne. Anteeksi, että olen näin tietämätön...
Analogisen videon siirto kamerasta tietokoneelle tuntuu mutkikkaalta, mutta jos on tavittavat laitteet ja perehtyy asaan, se onkin helppoa.
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/fi-FI/help/3ae62d5e-29e2-41eb-b326-9e42ac46b7021035.mspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286