Kaikki menetetty

Jousimies-mies ja oinasnainen

Olen tulinen oinasnainen. Suutuin jouskarimiehelle, josta ei sitten kuulunut yhtään mitään. Onko kaikki menetetty?

9

2264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskari-66

Suutuitko aiheesta? ja miksi? ja kauanko suuttumisestasi on? Saatetaan kyllä olla pitkävihaisia, ja joskus ihmissuhde on kerrasta poikki jos oikein pahasti loukkaa...

• Jouskarinainen-64

Jos merkit pitää paikkansa, niin jouskari ensin hieman mököttää ja sitten katuu koko riitaa. Hän ehkä tulee sinulta nöyrästi pyytämään anteeksi.

Tai riippuu siitä oletko sinä loukannut häntä syvästi, sitten saatkin jouskarista pitkän vihamiehen.

• ap.

tunne häntä, oikeastaan lainkaan. Hän loukkasi ensin minua ja minuahan ei kohdella huonosti! Kyllä tämä taitaa nyt olla tässä. En usko että saan anteeksipyyntöä,ei vaikuta olevan yhtään sellainen.

• Vaaka N
        ap. kirjoitti:

tunne häntä, oikeastaan lainkaan. Hän loukkasi ensin minua ja minuahan ei kohdella huonosti! Kyllä tämä taitaa nyt olla tässä. En usko että saan anteeksipyyntöä,ei vaikuta olevan yhtään sellainen.

Teit aivan oikein... :) laitoit kovan kovaa vasten.. mutta luulempa ettei soita sinun perään, elikkä odottaa sinun soittoa... ! On niin oma päinen eikä varmasti anna periksi vaikka itse tajuaakin tehneensä väärin..! soitat itse sille ja kysyt tekikö mielestään oikein ja onko mielestään anteeksi pyynnön velkaa... :) näin se homma etenee... Itselläni jouskari mies...tuttua tekstiä sulla :)

• ap.
        Vaaka N kirjoitti:

Teit aivan oikein... :) laitoit kovan kovaa vasten.. mutta luulempa ettei soita sinun perään, elikkä odottaa sinun soittoa... ! On niin oma päinen eikä varmasti anna periksi vaikka itse tajuaakin tehneensä väärin..! soitat itse sille ja kysyt tekikö mielestään oikein ja onko mielestään anteeksi pyynnön velkaa... :) näin se homma etenee... Itselläni jouskari mies...tuttua tekstiä sulla :)

kiitos viestistäsi. Mutta kyllä tämä juttu on nyt sitten ohi. En voi antaa itseäni kohdella miten sattuu ja tämän jälkeen pistin pillit pussiin. Hän ei koskaan vastannut/ottanyt yhteyttä.

• look at this

Jousimies-mies pelaa uhkapeliä - hän on seikkailumielinen... Jousimies-mies pitää saalistamisesta - kun kysymykseen tulee lopullinen liitto , hänen elämänsä menettää hohtoaan.

• Jousimies m

Todennäköisesti.Tässä tapauksessa varmaan kyse sekunneista tai minuuteista.Arvioisin niin oli.

• sikaili

Joten minä saan kärsiä
      tai se luulee et kärsin.
      Kyllä puhelin on ollut mykkä
      koska jousimiehet ei osaa pyytää anteeksi.

• kyllä peli taita olla memnetety jos hen ei ennä otta yhteyttä pitkän aikan niin tiedät varmasti suhen loppunen joten toimi pian jos halut vielä yritää niin otayhteyttä hänen heti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2254
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe