Kaikki menetetty

Jousimies-mies ja oinasnainen

Olen tulinen oinasnainen. Suutuin jouskarimiehelle, josta ei sitten kuulunut yhtään mitään. Onko kaikki menetetty?

9

2246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskari-66

Suutuitko aiheesta? ja miksi? ja kauanko suuttumisestasi on? Saatetaan kyllä olla pitkävihaisia, ja joskus ihmissuhde on kerrasta poikki jos oikein pahasti loukkaa...

• Jouskarinainen-64

Jos merkit pitää paikkansa, niin jouskari ensin hieman mököttää ja sitten katuu koko riitaa. Hän ehkä tulee sinulta nöyrästi pyytämään anteeksi.

Tai riippuu siitä oletko sinä loukannut häntä syvästi, sitten saatkin jouskarista pitkän vihamiehen.

• ap.

tunne häntä, oikeastaan lainkaan. Hän loukkasi ensin minua ja minuahan ei kohdella huonosti! Kyllä tämä taitaa nyt olla tässä. En usko että saan anteeksipyyntöä,ei vaikuta olevan yhtään sellainen.

• Vaaka N
        ap. kirjoitti:

tunne häntä, oikeastaan lainkaan. Hän loukkasi ensin minua ja minuahan ei kohdella huonosti! Kyllä tämä taitaa nyt olla tässä. En usko että saan anteeksipyyntöä,ei vaikuta olevan yhtään sellainen.

Teit aivan oikein... :) laitoit kovan kovaa vasten.. mutta luulempa ettei soita sinun perään, elikkä odottaa sinun soittoa... ! On niin oma päinen eikä varmasti anna periksi vaikka itse tajuaakin tehneensä väärin..! soitat itse sille ja kysyt tekikö mielestään oikein ja onko mielestään anteeksi pyynnön velkaa... :) näin se homma etenee... Itselläni jouskari mies...tuttua tekstiä sulla :)

• ap.
        Vaaka N kirjoitti:

Teit aivan oikein... :) laitoit kovan kovaa vasten.. mutta luulempa ettei soita sinun perään, elikkä odottaa sinun soittoa... ! On niin oma päinen eikä varmasti anna periksi vaikka itse tajuaakin tehneensä väärin..! soitat itse sille ja kysyt tekikö mielestään oikein ja onko mielestään anteeksi pyynnön velkaa... :) näin se homma etenee... Itselläni jouskari mies...tuttua tekstiä sulla :)

kiitos viestistäsi. Mutta kyllä tämä juttu on nyt sitten ohi. En voi antaa itseäni kohdella miten sattuu ja tämän jälkeen pistin pillit pussiin. Hän ei koskaan vastannut/ottanyt yhteyttä.

• look at this

Jousimies-mies pelaa uhkapeliä - hän on seikkailumielinen... Jousimies-mies pitää saalistamisesta - kun kysymykseen tulee lopullinen liitto , hänen elämänsä menettää hohtoaan.

• Jousimies m

Todennäköisesti.Tässä tapauksessa varmaan kyse sekunneista tai minuuteista.Arvioisin niin oli.

• sikaili

Joten minä saan kärsiä
      tai se luulee et kärsin.
      Kyllä puhelin on ollut mykkä
      koska jousimiehet ei osaa pyytää anteeksi.

• kyllä peli taita olla memnetety jos hen ei ennä otta yhteyttä pitkän aikan niin tiedät varmasti suhen loppunen joten toimi pian jos halut vielä yritää niin otayhteyttä hänen heti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe