Aiptek vs. Wacom

pinl.

9

3206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väliä

Wacomin tekniikka maksaa ja laadukkaat komponentit. Itselläni on A6-kokoa ole pöytä, joka on ihan riittävä normaaliin työskentelyyn. Hienomotoriikka, herkkyys ja kyky keskittyä kasvaa. Näitä tarvitaan taiteen tekemisessä.

• GSEGSG

suosittelen wacomia. Luotetumpi merkki piirtopöydissä. aiptekin kameroista huono kokemus..

• Jaaaaaa

Aika monella kaverillani on Aiptekin piirustuspöydät ja kyllä aivan mahtavaa jälkeä ovat saaneet aikaan. Taitaa olla niin että Aiptekin maine on huonompi kuin mitä tuotteet ovat. Wacomin omistajat tuntuvat haukkuvan Aiptekin tuotteita mutu-tiedolla, eli eivät itse ole koskaan edes kokeilleet. Tiedä sitten. Oman Aiptekin piirtopöydän tilaan piakkoin.

• sanonpavaan

Ostin tuossa tammikuun alussa aiptekin 14000u:n ja hyvin on toiminut. :) Toisaalta tuo A4 on aika iso, pienemmällä olis varmaan helpompi piirtää kun ei tartteis kättä liikuttaa niin paljoa. Että ei se aiptek niin huono vaihtoehto ole kun mitä väitetään.

• Lateksi Late

tekniikasta. Jotkut nysvää post-it lapuille ja jotkut maalaa freskoja. Ite tottunut A4 kokoon muutenkin, sopii mulla kun käytän rannetta. Aiptek ollut jotain 7 vuotta, olen siihen tottunut. Kynä on Wacomeissa sirompi, niissä kun ei ole pattereita (ainakaan kalliimmissa), siinä kai se käytännössä suurin ero on. Ja hinnassa.

• pirkitta

patentoinut ton patterittoman kynän!
        A6 kuulostaa älyttömän pieneltä, mutta kait se on ns. käsialajuttu.

• Ellu__

Aiptek 14000U:n mukana tulisi Photoshop elements 5. Minulla ei ole vielä piirto-ohjelmaa (paitsi Paint joka hiukka alkeellinen), olisiko tuo hyvä ohjelma valokuvankorjailuun?

• Ad

Olen käyttänyt Wacomin piirustuslautoja 1990-luvun puolesta välistä alkaen,joten kokemusta on monenlaisista laudoista. Muutama vuosi takaperin työnantajan keksi hankkia Aiptekin laudat ja välinefrriikiinä oli kiva päästä kokeilemaan niitä, ja olin päättänyt hankkia Aiptekin kotiin jos osoittautuisi hyväksi.

Onneksi tuli kokeiltua ensin,viikon testin jälkeen oli pakko todeta että ei ainakaan niillä meillä käytössä olleilla Aiptekeilla ei ollut ammattikäytössä mitään tekoa, ja pieni säästö hankintahinnassa kostautui monikymmenkertaisesti työn tehokkuudessa. Lisäksi Aiptekin driverit toimivat eri koneissa lievästi sanottuna ennalta arvaamattomasti, läppäreissä eritoten.Kaikille hankittiin tilalle wacomit ja Aiptekit pölyttyvät nyt jossain IT-huoneen nurkassa.

Suosittelisin kyllä hankkimaan Wacomin, niistä on pidempään iloa vaikka hinta kirpaiseekin:-)

• sellastasevaanon

Tässäkin asiassa pätee varmaan se, että harrastelijalle riittää hyvin heikompikin laatu, kun ei taidot yletä kuitenkaan niin korkeelle.

Aiptekkiin Wacomii ei vaan voi vertailla niin kuin ei lada vs. mersu vertailukaan oikeen lyö leiville. Itsellä on edelleenkin tuo Aiptek 14000U.. eikä sillä edelleenkään tee yhtään mitään. Eipä tuota kukaan halua edes puoleen hintaa ostaa, jotta kertoo sekin jotakin sen "hyvyydestä".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe