Otsalamppu haussa

Petzl Myobelt XP

Nimimerkkini mukaista olen kiertänyt mutta onko joku toinen malli/merkki parempi?

tarve on erilaiset tallityöt ja ratsastus lampun loiteessa ja epämääräinen pimeän liikkuminen mutta ei vauhdikkaasti paitsi ratsatus jos hepo lähtee painelemaan täyttä vauhtia esim säikähtää jne muuten varkkaista liikkumista eri asennoissa.

Onko työ kumartelu käytössä eroa onko se 3AA akku paketti pään takana vai letkun päässä esim povitaskussa?

4

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

On timangi. Käytän työssä maastotöissä ja olen ollut tyytyväinen. On kevyt, toimii ja valo riittää. Varuste.netissä 49 eukkoa alvin kanssa. Kova peli

• tuohon

kumpi noista lampuista on parempi (molemmat hyviä, käy testaamassa) niin seuraavaan:

"Onko työ kumartelu käytössä eroa onko se 3AA akku paketti pään takana vai letkun päässä esim povitaskussa?"

Hieman on merkitystä onko se pään takana vai taskussa liikkumisen kannalta (toki raju liikahdus helpommin heilauttaa lampun päästä mitä enemmän painoa pääosassa on), mutta suurempi merkitys sillä on erityisesti talvella virtalähteen kestolle.
      Pääsi takana saattaa olla -20 ja povitaskussasi ainakin 15. Mieti siitä eroa pariston kestolle.

• Polarion

Kannattaa tutustua Lupinen uusiin otsavalaisin malleihin. Itselläni Lupinen Wilma. johto pääntakaa ja akku povarissa. Valotehoa (920 lumen), ja 4 tuntia täydellä teholla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe