Janet Jackson raskaana !!!

Elisa uutiset

Janes Jackson esiintyy isolla amerikkalaisen Life & Style -lehden kannessa otsakkeella Yes, I´m Pregnant/ Jezz, olen raskaana. Siihen lienee uskominen.

Janet on puhunut omista lapsista niin kauan kuin kukaan jaksaa muistaa. Hänhän on suurperheen vesa. Sisaruksilla on lapsia pilvin pimein. Nyt uran ehtoopuolella lasten hankkimiseen on aikaa.

Ainakin pienenä ongelmana on se, että Janetin ikämittarista löytyy piakkoin 43 vuotta. Salaisesta kulisseista elävästä lapsesta on kuiskittu. Kyseinen tyttö olisi huhujen mukaan noin 20-vuotias.

2

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermaine:

Janet's boyfriend Jermaine wrote a message on his new blog about the recent rumours about Janet:

MESSAGE TO ALL JANET FANS

December 18th, 2008 by JD
      TO ALL THE JANET FANS,

AS YOU ALL KNOW JANET IS A VERY PRIVATE PERSON THE ONLY REASON YOU SEE HER AS MUCH AS YOU DO ON MY YOUTUBE VLOG IS BECAUSE OF ME LOL BUT I HEAR YALL AND YOUR QUESTIONS. SO HEAR YOU HAVE IT…

NO SHE IS NOT PREGNANT AND YES WE’RE STILL TOGETHER.

IT BAFFLES ME HOW YALL LET THESE BLOG AND MAGAZINES CONTROL YOUR LIFES THAT’S WHY I CREATED GLOBAL14.COM SO WHEN EVER HEAR SHIT ABOUT ME YOU CAN COME RIGHT HERE AND GET THE TRUTH.

• 3+15

en usko että hankkii omia lapsia, tottta kai se sanoo että haluaa lapsia, sehän on vaan hyvää julkisuutta jenkeissä.... paljon sisaruksia jotka jatkavat jacksonin sukua, joten ei tarvii omia lapsia ja tota ikääkin on aika paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3684
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3584
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2044
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1452
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1409
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      389
      1252
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1179
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1035
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe