potkurinakseliin tulevia laakereita tarvikkeena ?tarve takimmainen kartiorullalaakeri. 40 -87
SAAKO YAMAHAAN
10
1265
Vastaukset
- qwertyu
Ota laakeri irti ja mauseri käteen ja mittaa. Sitten menet laakerikauppaan ja ostat samanlaisen.
- colt
Eiköhän työntömitta riitä mittauksiin eikä mitään aseita tarvita. Työtömittoja taas sitten valmistaa moni muukin yritys Mauserin lisäksi.
Jos minulla on laakeri irtonaisena pöydällä, otan mieluummin sen malliksi laakerikauppaan mennessäni kuin ryhdyn sen spesifikaatioita paperille pistämään. - 21556
colt kirjoitti:
Eiköhän työntömitta riitä mittauksiin eikä mitään aseita tarvita. Työtömittoja taas sitten valmistaa moni muukin yritys Mauserin lisäksi.
Jos minulla on laakeri irtonaisena pöydällä, otan mieluummin sen malliksi laakerikauppaan mennessäni kuin ryhdyn sen spesifikaatioita paperille pistämään.Muista sitten ostaa myös uudet "stefat".
- qwertyu
colt kirjoitti:
Jos minulla on laakeri irtonaisena pöydällä, otan mieluummin sen malliksi laakerikauppaan mennessäni kuin ryhdyn sen spesifikaatioita paperille pistämään.Täytyy pitää sun viestisi mielessä, kun menen seuraavan kerran hankkimaan TYÖTÖMITTAA.
- colt
qwertyu kirjoitti:
Täytyy pitää sun viestisi mielessä, kun menen seuraavan kerran hankkimaan TYÖTÖMITTAA.
Vedit sitten palkokasvin nenään ;)
Se oli tarkoituskin. - Pasifisti
colt kirjoitti:
Jos minulla on laakeri irtonaisena pöydällä, otan mieluummin sen malliksi laakerikauppaan mennessäni kuin ryhdyn sen spesifikaatioita paperille pistämään.Olet oikeassa, Mauserin tarkkuus tälläisessä mittauksessa on riittämätön. Koska kyseessä on Japanilainen moottori, pitää käyttää Mitutoyoa. Työntömittaa taas käyttäisin vain, jos kyseessä on Amerikkalainen moottori.
- käsitteet
colt kirjoitti:
Jos minulla on laakeri irtonaisena pöydällä, otan mieluummin sen malliksi laakerikauppaan mennessäni kuin ryhdyn sen spesifikaatioita paperille pistämään.Työntömitalle on monissa yhteyksissä vakiintunut pajakielessä nimeksi " Mauser ".
Mauser työntömitta on laadukas ja senverta kallis, ettei sitä suomessa juuri enään myödä.
Minulla on Mauser työntömitta, mittakello ja mikrometri ja voin nuo laakerikauppaan mukaani ottaa.
Samallatavoin akselitiivisteelle on vakiintunut nimeksi " stefa " vaikka eninosa akselitiivisteista on ihan toisen merkkisiä.
Kuten olette huomanneet, kun puhutaan mauserista tai stefasta, niin kaikki ymmärtää. - ja sittem
käsitteet kirjoitti:
Työntömitalle on monissa yhteyksissä vakiintunut pajakielessä nimeksi " Mauser ".
Mauser työntömitta on laadukas ja senverta kallis, ettei sitä suomessa juuri enään myödä.
Minulla on Mauser työntömitta, mittakello ja mikrometri ja voin nuo laakerikauppaan mukaani ottaa.
Samallatavoin akselitiivisteelle on vakiintunut nimeksi " stefa " vaikka eninosa akselitiivisteista on ihan toisen merkkisiä.
Kuten olette huomanneet, kun puhutaan mauserista tai stefasta, niin kaikki ymmärtää.lauhdutin tarkoittaa jäähdytintä.
Mutta ei taida pajakielestä tai pajoista olla tietoakaan, jos luulee että vain Yamahakauppias myy laakereita...
Mutta toisaalta kun japanilainen valitsi tuotteeseensa laakereita ja stefoja, joku mitta oli pikkuisen eri kuin luettelotavarassa. - -EI-
ja sittem kirjoitti:
lauhdutin tarkoittaa jäähdytintä.
Mutta ei taida pajakielestä tai pajoista olla tietoakaan, jos luulee että vain Yamahakauppias myy laakereita...
Mutta toisaalta kun japanilainen valitsi tuotteeseensa laakereita ja stefoja, joku mitta oli pikkuisen eri kuin luettelotavarassa.Nyt kun niistä stefoista tuli puhe, niin jos semmoset ostaa, niin ehkä fiksua on laittaa jammun orginaalit. Noi standardistefat kun on tietääkseni varustettu ruostuvilla sisäkehänjousilla. Jollei sitten ruostumattomilla löydä?
-EI- kirjoitti:
Nyt kun niistä stefoista tuli puhe, niin jos semmoset ostaa, niin ehkä fiksua on laittaa jammun orginaalit. Noi standardistefat kun on tietääkseni varustettu ruostuvilla sisäkehänjousilla. Jollei sitten ruostumattomilla löydä?
ne jouset vaihtaa vanhoista stefoista, jolleivät ihan kuolleet ole....ja toisekseen, onko sillä niin kovaa merkitystä mitä materiaalia ne ovat? öljyä stefojen silläpuolen kuitenkin pitäisi olla... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144