Yölinnulla on yhteinen profiili facebookissa ja sitten on erikseen myös ryhmä. Mutta onko tuon profiilin luonut siis yölintu itse? Ryhmän puolestaan on kyllä tehnyt joku fani tai vastaava...
Yölintu facebookissa
7
1941
Vastaukset
- jenni2
en mä vaan löytänyt vaikka etsin yölintu nimellä ja simo silmu nimellä mitään yölintuun viittaavaa et milläs nimellä olet etsinyt?
- sieltä löyty
ku pisti vaan search kohtaan Yölintu ni heti ekana tuloksissa on just tämä "musician" profiili.
- lie jonkun
fanin tekemä, vaikka onkin aina, että "yölintu" kirjoitti seinälle tai postasi tapahtuman...Joku varmaan vaan kirjautunu nimellä yölintu...Tuskin jätkät ite niit lukee ja siel on.
- _><_
perseestä juuri siksi, että sinne voi kuka tahansa tehdä blogin kenelle tahansa.
Kukaan täyspäinen artisti sinne ei mene blogiaan tekemään.- sanomaan että
"kukaan täysipäinen ei mene sinne blogiaan tekemään", siis miksi ei. Mutta Yölinnun kohdalla en todellakaan usko, että olis kukaan bändin pojista asialla. Ja sitte faniraukat siellä lähettelee terkkuja pojille, ihanku ne nyt niitä sieltä lukis. Heh.
- Kaikkea Hyvää!!
sanomaan että kirjoitti:
"kukaan täysipäinen ei mene sinne blogiaan tekemään", siis miksi ei. Mutta Yölinnun kohdalla en todellakaan usko, että olis kukaan bändin pojista asialla. Ja sitte faniraukat siellä lähettelee terkkuja pojille, ihanku ne nyt niitä sieltä lukis. Heh.
Yölintu official Facebook sivulta löytyy lintujen kuulumiset!!!!!
- Myös kaikkea hyvää
Kaikkea Hyvää!! kirjoitti:
Yölintu official Facebook sivulta löytyy lintujen kuulumiset!!!!!
yölintu official facebook on Yölinnun itse tekemä ja sieltä löytyypi poikien kuulumiset ja se toinen yölintu facebook on jonkun fanin tekemä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411