alkaa potuttaa noi kaikki linkit "nimi generaattoreihin", koska löytämistäni ei toimi! Kiltit ihmiset, lähettäkää mulle TOIMIVA linkki! olisin hyvin kiitollinen.:D
ps. Joo, en tarvi mitää "noi generaattorit on aivan hölynpölyä" vastauksia, koska mulle on ihan sama onko vai ei.
argg, jelppikää!
1
6209
Vastaukset
- Mitherel
Heips, aloittaja! Tiedän, että tämä on ns. "turha" viesti, mutta haluan vain sanoa olevani samaa mieltä kanssasi. :) Hengenheimolaisia löytyy. Itseänikin alkaa ärsyttää nuo mainokset: "Tää linkki toimii kattokaa vaikka!" koska ne eivät kuitenkaan toimi (en yleistä). Olisi kiva, jos jotkut lähettäisivät vuoden 2010-linkit eikä mitään "tää toimi vielä viis vuotta sitten joten eiköhän se nytkin toimi" -linkkejä. Kiitos.
PS. Saanko kysyä, että mitä ovat nimigeneraattorit? Valaiskaa tietämätöntä, kiitos. Olen kyllä klikkaillut linkkejä, jotta tiedän mitä ne on, mutta kun linkki ei toimi niin ei voi tietää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000