Eli peli Menolippu Pohjoismaat, tietääkö kukaan, koska säännöistä ei selvinnyt: Kun rakentaa menolippua, siis esim. Tallina - Narvik, täytyykö koko reitin olla itse rakennettu? Eli siis jos toisen pelaajan rakentamia junavaunuja tai niitä on reitillä, pitää yrittää mennä jotain toista reittiä?
Ensin pelasimme niin, ettei reitin tarvitse olla itse rakennettu, mutta peli tuntui liian yksinkertaiselta niin.
Menolippu Pohjoismaat
3
1519
Vastaukset
- hyviä pelejä
Toisissa menolippu versioissa radan täytyy olla itse rakennettu, niissä jokaisella pelaajalla on oman väriset vaunutkin. Tätä pohjoismaa-versiota en ole pelannut.
Oliko apua? - ...
Menolippu Euroopassa vain omien vaunujen yhdistämät reitit lasketaan. Jos ei pysty tekemään suoraa reittiä pitää kiertää tai ostaa asemalla käyttöoikeus toisen hallussa olevaan reittiin.
- bella12an
menolippu pohjoismaassakin pitää olla itse rakennettu tie ja jos sitä ei saa esim. jos joku toinen pelaaja on tukkinut tien eikä voi mennä toista kautta niin sen kortin pisteet vähennetään loppu pisteistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467