Hei!
Mulla on 2,5 vuotias saku ja se rapsuttelee itseään jatkuvasti. Välillä nipistelee ihoonsa sellasia näppyjä jotka välillä tulehtuvat. Tuota on etenkin vatsan alusen iholla joka paranee aina kun ajelee karvat siltä alueelta ja puhdistaa sitä päivittäin. Turkki on sellanen aika kuiva ja osittain katkeillut mistä on kovasti rapsutettu..
Mistähän tässä voisi olla kyse? Kaikenlaisia ruokia on kokeiltu, ei näyttäis olevan vaikutusta. Onko kokemuksia, vinkkejä?
Iho ongelmia
7
681
Vastaukset
- hiivaa turkissa
pese nizoral shampoolla niin hiiva lähtee ja anna rasvaa sisäisesti eli kasviöljyä tai margariiniä ruokaan ,ei tunnu kovin kummosilta ,mutta näillä minä olen omani hoitanut.ja eivät kaavi.....
- Battoga
varmuuden vuoksi.
koittaa tuota rasvaa, jos kuiva iho. Talvel varsinkii ilma niin kuivaa et kuivattaa. Elukkalääkäris käynti suh turhaa. Korkeintaa saa jotain shamppoota ja sanotaa et tutki mille allerginen
- on hyväksi!
apteekista ja eläinkaupoista saatava megaderm-rasvahappohivenainekuuri auttoi meillä. Lisäksi vaihdettiin eläinkaupan Propacit (jonka vuoksi uskoisin että koiraa kutitti ja iho oli kuiva ja hilseilevä) jahti&vahti extra energiaan. Turkki on upeassa kunnossa, jopa kasvattaja kehui eikä meinannut uskoa, että jahti&vahtia syödään! tietty voi olla yksilöllistä:) Mutta kokeilehan ihmeessä tuota megadermiä. Kallistahan se on (n. 25e/pullo), mutta mielestäni rahan arvoista. Pakkauksessa kehoitettiin syöttämään pidempään jos iho on pahempi. Itse syötin koiralle pari pulloa putkeen. Nyt saa muutaman kerran viikossa lorauksen kylmäpuristettua rypsiöljyä ruuan sekaan!
- Battoga
on erinomainen ruoka! Mainostellaan kiusakskin. Kotimainen, laadukas ja vielä erittäin halpaa.
- mutta...
Battoga kirjoitti:
on erinomainen ruoka! Mainostellaan kiusakskin. Kotimainen, laadukas ja vielä erittäin halpaa.
ennen kuin joku vetää herneet nenään niin korjataan ensin et ei oo kotimaista:)
- smoke09
parasta,kun itse valmistat sille ruuan.kutinat johtuu yleensä kuivaruuasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778