Lyhyillä palaa nyt toinen ja pitkillä molemmat..
Helposti saisi lisää valotehoa lyhyille,jos se on laillista?
Joskus laki kielsi suomessa,pimeässä näkemisen riemun.
Olisi kiva saada varmaa tietoa,ennen kuin tekee toimenpiteen..
Eli onko laki muuttunut järkevään suuntaan?ja näkemisestä ei rangaista?
Ajovaloista,saako 2 umpiolla varustetussa
10
1193
Vastaukset
Ittelläni oli cebari 1000 ja siinä oli just noin niinkuin sun valot mut mun kaverilla oli samanlainen cebari joka oli hollannista tuotu ja siinä paloi molemmat valot yhtä aikaa..sekä lyhät että pitkät.En muuttanut omiani koska vaihdoin pyörän ennen hinkua.Harkitsin sitä kyllä.Kukaan ei kiellä sua tekemästä liitosta jolla molemmat lyhät palavat.Turvallisuuttahan se tav. lisää.Juttelin tossa yhden kaverin kanssa pitkien käytöstä kesällä ja se sanoi että polttakaa vaan pitkiä koska ammattikuskina häntä ei se häiritse.Erotuu vaan paremmin.Tostakin on niin tasan kaks mielipidettä et en ressaa sillä itseäni.Joka tapauksessa mitä enemmän valoa--sut huomataan paremmin.
- Mutta tuunataan
Ei tuosta ajatuksestasi laillista saa, sillä niissä umpioissa on erilainen valokuvio. Ja valokuvio ei muutu lailliseksi lyhyen kuvioksi jos vaihdat vain eri polttimon.
Osassa pyöristä kyllä palaa jo alkuperäisenä molemmat lamput, mutta niissäpä on jo oikeanlaiset heijastimet ja hyväksynnät siihen asiaan. - cbarin
rekisteritodistuksessa on Erik.Ehdot:Seisonta-ja Lähivalo vasemmanpuoleisessa valonheittimessä.
- aikoinaan
sv1000s ja siinä kyllä paloi lyhyet molemmissa !
- Umpiot ovat
Täysin samanlaiset,eikä lasissakaan ole eroja..
Joten luulisi olevan laillista?
Rekisteri otteessa ei ole mitään mainintaa asiasta.
Säätö mahdollisuuksia on riittävästi. - polttimot
Umpiot ovat kirjoitti:
Täysin samanlaiset,eikä lasissakaan ole eroja..
Joten luulisi olevan laillista?
Rekisteri otteessa ei ole mitään mainintaa asiasta.
Säätö mahdollisuuksia on riittävästi.palaa ainakin Honda VFR800 -98 ja tehtaalta tänne pohjolaan tullut sellaisena. Asentamassa xenoneja ja H4 xenon meni melkein heittämällä
- Kävin kysymässä
polttimot kirjoitti:
palaa ainakin Honda VFR800 -98 ja tehtaalta tänne pohjolaan tullut sellaisena. Asentamassa xenoneja ja H4 xenon meni melkein heittämällä
145e Kerrottin hinnaksi H4 sopiville..2 kpl..
Aika kallis mielestäni..
Jos vihjeitä mistä edullisesti saa,kiitos jo etukäteen)
- laillista???
Käsittääkseni esim. Triumphin Speed Triplessä palaa molemmat valot aina, joten miksi ei olisi laillista...... Mutta käyppäs vaikka katsastuskonttorilta kysäisemässä asiasta!!!
- xj...
Ainakin mun uudessa "mopossa" Yamaha FJR:ssä palaa molemmissa puolikas ja samoin pitkä, lampussa pitää olla H4 merkintä.
- valoton....
Palaa vain toinen ja otteessa maininta lyhyet vain vasemmanpuoleisessa umpiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854