P*SKA TELEFINLAND

sjfdjsfkljskf

Kattelin vaan että noi laskutuskaudet on aina pituudeltaan yli 30 pv, nytkin 36 pv (8.12-11.1)
V'TUTTAVAA sanon minä!

6

2069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiko

      Mulla paukkuu lasku kahden kuukauden välein.Eikä #ituta yhtään.Jos laskua maksaessa meinaa p#rse aueta,niin sehän on käyttäjän moka.

    • Niin Soneralla

      Se on tapa rahastaa - tyypillistä Soneraa.

    • sillä on

      jos laskutuskaudet menee miten sattuu? samanhan sä maksat siitä oli laskutuskausi sit puoli vuotta tai päivän.

      • entinen TeliaSoneran asiakas

        Laskutuskausien pituuden vaihtelu EI vaikuta puheaikaa sisältämättömiin liittymiin, minuutti maksaa aina saman. Puhepakettiin kuuluvat minuutit maksavat 3,58 senttiä (17,90 e / 500 min), kun paketin minuutit on käytetty niin lisäminuutti maksaakin 9 senttiä. Pidentämällä laskutuskautta saadaan asiakkaat maksamaan lisäminuuteista.

        Kytkyliittymissä minuuttihinnan korotus antaisi asiakkaalle oikeuden irtisanoa sopimus, joten reaalihinnan korotus on tehtävä muuten.

        Tarkempi analyysi löytyy keskustelusta
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=4500000000001252&posting=22000000039704248

        Siirryin viime viikolla kilpailijan 3G verkkoon (näen uuden tukiaseman ikkunastani), samalla irtisanoin myös TeliaSoneran ADSL-yhteyden. TeliaSoneran asiakaspalvelu sanoi: "3G data sopii vain satunnaiseen käyttöön, puhelinlinja ADSL on varmempi." Kuitenkin sama firma purkaa puhelinlinjoja:).

        Vielä parivuotta sitten arvostin TeliaSoneraa, heillä oli ja on yhä toimiva tekniikka, mutta nykyään heille on tärkeintä asiakkaan huijaaminen. Sanoin tämän myös asiakaspalvelulle.


      • assss
        entinen TeliaSoneran asiakas kirjoitti:

        Laskutuskausien pituuden vaihtelu EI vaikuta puheaikaa sisältämättömiin liittymiin, minuutti maksaa aina saman. Puhepakettiin kuuluvat minuutit maksavat 3,58 senttiä (17,90 e / 500 min), kun paketin minuutit on käytetty niin lisäminuutti maksaakin 9 senttiä. Pidentämällä laskutuskautta saadaan asiakkaat maksamaan lisäminuuteista.

        Kytkyliittymissä minuuttihinnan korotus antaisi asiakkaalle oikeuden irtisanoa sopimus, joten reaalihinnan korotus on tehtävä muuten.

        Tarkempi analyysi löytyy keskustelusta
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=4500000000001252&posting=22000000039704248

        Siirryin viime viikolla kilpailijan 3G verkkoon (näen uuden tukiaseman ikkunastani), samalla irtisanoin myös TeliaSoneran ADSL-yhteyden. TeliaSoneran asiakaspalvelu sanoi: "3G data sopii vain satunnaiseen käyttöön, puhelinlinja ADSL on varmempi." Kuitenkin sama firma purkaa puhelinlinjoja:).

        Vielä parivuotta sitten arvostin TeliaSoneraa, heillä oli ja on yhä toimiva tekniikka, mutta nykyään heille on tärkeintä asiakkaan huijaaminen. Sanoin tämän myös asiakaspalvelulle.

        asiakkaat saavat takaisin, jos noin ajatellaan. Vastaavasti tulee muutama lyhyt laskutuskausi vuodessa. Lyhyet ja pitkät lask.kaudet kattavat yhdessä koko kalenterivuoden.
        Vaikeutena on se, että 500 min puhepaketissa pitää joka kuukausi tarkistaa laskutuskausitaulukoista milloin kausi päättyy. Ei pääse puhumaan niin tasaisesti kuin ennen. Olen huomannut että puheaikaa voi jäädä käyttämättä, ellei huomaa kiristää tahtia lyhyen laskutuskauden lopussa.


      • takaisin
        assss kirjoitti:

        asiakkaat saavat takaisin, jos noin ajatellaan. Vastaavasti tulee muutama lyhyt laskutuskausi vuodessa. Lyhyet ja pitkät lask.kaudet kattavat yhdessä koko kalenterivuoden.
        Vaikeutena on se, että 500 min puhepaketissa pitää joka kuukausi tarkistaa laskutuskausitaulukoista milloin kausi päättyy. Ei pääse puhumaan niin tasaisesti kuin ennen. Olen huomannut että puheaikaa voi jäädä käyttämättä, ellei huomaa kiristää tahtia lyhyen laskutuskauden lopussa.

        Toimitusehtojen 10.1. "... Jos palvelua koskeva perusmaksu sisältää tietyn määrän liikennettä esim. puheaikaa, tekstiviestejä tai tiedonsiirtoa, jäljelle jäänyttä perusmaksua ei palauteta. ..." eli suomeksi sanottuna käyttämättä jääneitä puhepaketin minuutteja ei hyvitetä. Joten lyhennetyillä laskutuskausilla puhepakettiasiakas ei saa mitään takaisin, hän maksaa täyden paketin kuukausimaksun ja TeliaSonera säästää niiden minuuttien siirtohinnat, jota asiakas ei soittanut kilpailijoiden verkkoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe