Milloin on sopiva aikaa pyytää lisää palkkaa uudeksi vuodeksi??
Lisää palkkaa
4
1804
Vastaukset
- Kiinnostunnut
Olisi mukava, jos joku osaisi vastata. Varmaan monia kiinnostaa. Odotellaan. Hyvää uutta vuotta!
- hyvä aika!
Jos siis olet oleellisesti pätevämpi ja kyvykkäämpi, ja haluat/otat tehtäväksesi enemmän duuneja tai vastuullisemman homman.
Esitä myös kongreettisesti tämä pätevyytesi selvin säästö luvuin toimitusjohtajalle, niin palkankorotuksesi on täysin selvä.
Turhankyselijöille ei ole mitään tarjolla, korkeintaan kenkää, ensimäisten joukossa. - esimerkiksi...
Minulla on juuri ensi viikolla kehityskeskustelu pomon kanssa ja siellä tulee oletettavastikin puhe palkasta. Tällä kertaa en ole vaatimassa korotusta kun sen vasta sain.
Yleensä olen pyytänyt tarkistamaan palkkaani silloin, kun työtehtävät muuttuvat tai muutoin keskustellaan pitemmän kaavan mukaan työtehtävistäni. Aina olen saanut korotusta kun olen pyytänyt ja perustellut pyyntoni. - vaativammiksi
Olen saanut palkankorotuksen siinä yhteydessä, kun tehtävistäni on tullut vaativampia ja myös palvelusajan perusteella, koska ammattitaitoni on kehittynyt työtä tehdessä. Kerran vuodessa on palkka noussut viime vuosina jommasta kummasta syystä. Joka kerran kun olen pyytänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000