Nyt Man on saanut scaniasta määräysvallan.
Tuleeko scania Mannin komponenteilla,ja tuleekin!
Sääli scania,jos verrataan Manniin.Scanian
"rakkikoira"Östling jää kohtapuolin eläkkeelle!
Pahalta näyttää!
scanian tulevaisuus?
4
1729
Vastaukset
- .....................
.....sisunkin alamäki alkasi, kun alettiin käyttää renaultin tekniologiaa osissa.....
- ampiaispesää...
sohimatta, niin jospa kaaniaan saatais tuota kautta melutaso normaalilukemiin ja sen verran mannia kokeilleena olen sitä mieltä, ettei kaania ainakaan häviä, jos tulee mannin komponentteja.
- häntä.
mulla oli iso Man kahdella turbolla ja yli 600hv teliveto. Auto ei ikinä pelannu kunnolla, keskolla vaihettiin turbot yms, lisäksi hajos toinen perä ja vaihelaatikko. Auto oli lavetin veturi ja uutena ostettu. Voi olla että joutuu myyjä vähänaikaa kehumaan ennenkuin seuraavan Mannin ostan. Nykyisin on Volvo ja ainakin vielä toiminut
- kelpais Volvollekin
ja erityisesti noppalaatikkopeliin, eli Sisulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171