Itselläni on palveluskelpoisuusluokka A ja ylipäätään kaikki vaatimukset täyttyvät mitä Puolustusvoimien sivuilla mainitaan (http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/tykpr/spol.dsp). Yhdestä kohtaa olen kuitenkin epävarma, koska minulla on rikesakko liikenteen vaarantamisesta. Minkähänlaiset mahdollisuudet tästä huolimatta on päästä toimimaan kyseisessä tehtävässä, jos kaikinpuolin muuten olisi sopiva? Olisi mukava kuulla aiemmin sotilaspoliisina palvelleilta.
Sotilaspoliisin vaatimukset
3
887
Vastaukset
- sgf
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=11624&page=10
Tulla noin joku kirjoitti, että joku oli spolleksi päässyt vaikka oli pahoinpidellyt jonkun ja saanut tuomion - wenchiana
Minä kävin palveluksen vapaaehtoisena Santiksessa. Pois lähdin SPOL-AUna.
Ensimmäisen päivän iltana kun kaikki olivat saapuneet kasarmille yksi mies siirtyi 2. Jääkärikomppaniasta (Santiksen 1 saapumiserän SPOL-komppania ja Tasavallan Presidentin Kunniakomppania) 1. Jääkärikomppaniaan (6kk jääkäreitä). Syyksi kuulin hänen rattijuopumustuomionsa. Jo P-kaudeksi on tuleviin sotilaspoliisikomppanioihin seulottu SPOLleksi kelpaavaa sakkia. Tällä kaverilla tuomio oli tullut niin myöhään että se ei ollut etukäteen PVn tiedoissa. - xxxxx
Yksittäinen rikesakko ei vaikuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154