Kyllä oli taas NIIN typerä tuo uusin tasa-arvolaki! Parturit saman hintaisiksi miehillä ja naisilla. Kyllähän sen nyt idioottikin tajuaa, että kun monella naisella on pitkät hiukset, niin niiden työstäminen parturilla ehkä maksaa jonkin verran!! :I Mielestäni jos tasa-arvoon vedotaan, niin kyllä armeijan "velvollisuus" kuuluuisi muuttaa pakolliseksi myös naisilla ja tämä on ihan periaate.
Tasa-arvolaki kuriin!
3
296
Vastaukset
- Hertha
Monet naiset, joilla on pitkät hiukset, ovat aina pitkähiuksisia. Kun he käyvät kampaamossa, aika usein on kyse vain latvojen yksinkertaisesta siistimisestä. Miten paljon aikaa vienee ja taitoa vaatinee?
Viimeksi, kun rakas avopuolisoni kävi parturissa siellä kesti vajaa 3 tuntia. Latvojen lyhennys yms, värinpoisto sekä uudelleen värjäys yht. 120eur.
3 tunnin työstä se on ihan kohtuullinen hinta. Itsekin olen hänen hiuksensa joskus värjännyt ja tiedän miten kova homma siinä on, eikä siihen meinaa 2prk väriainetta edes riittää.- Kotiparturi
Kuinka ollakkaan nykyään ei karsasteta kaljujakaan miehiä, joten ei muuta kuin philipsin kotiparturi käyttöön ja nykäisee itse aina hiukset pois päästä.
Kun ei tarvitse käydä itse parturissa, niin voi kätevästi laittaa nekin säästetyt rahat puoliksi emännän parturilaskuihin ja jämillä ostaa kaljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917