Kerran teillä on niin kamalan vanhoilliset elämänohjeet,niin miten te VOITTE / SAATTE käyttää tietokonetta,kun teidän uskonveljenne suuressa korkeudessaan on sen varmaanki kieltänyt kuten tv:n. Miten joku täysillä käyvä ihminen antaa joittenkin määräillä tekemisiään tai tekemättä jättämisiä.Lahkonne on varmaan tarkotettu sellaisille persoonille jotka eivät itse pysty ajattelemaan tarvitsee olla paimen joka sanoo mitä älyttömimpiä juttuja muka siitä ettet oo hyvä ihminen jos et tee näin! Itse olen hyvä ihminen joka uskoo omalla tavallaan ja PÄÄSEE TAIVAASEEN, ilman laetadiolaisia!
kertoisitteko mulle
pari jutskaa lestadiolaisuu...
1
333
Vastaukset
- Selittäjä
Hyvä purkaus. Olen koko ikäni ollut lessu mut nyt huamasin että täysin nenästä vedetty. Kiitos siis tiedosta, lopetan justiinsa. Mut toi et sä menet taivaaseen ilman lestaatiolaisia on kauhiaa, ota edes pari mukaas että meistäki joku pääsis sinne, ja vielä nauttimaan sun seurasta : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174